« Föregående · 2092420 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
Rytter: Han sätter sej o laget i en totalt onödig situation genom lojhet, inget en kapten ska stå för
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
Monno: Ja helt plötsligt ser man ju linjer i spelet, kan man få känna sig försiktigt positiv måntro?
+ 6
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
{5647}: Jo, spelmässigt ett rejält lyft, men vissa individuella misstag som kan sänka ett lag(och som tyvärr får ännu fler att vilja byta tränare). Ex.vis Dahlrot ger bort pucken totalt i onödan, 0-1 där ...
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
Rytter:
Jodå hängde med, jag gillar faktiskt Max men mitt fokus har varit oro för nedflyttning. Kan vi kravla oss upp mot 10 och över så kör bara särskilt en sådan här säsong där vi skall hålla slantar
Jodå hängde med, jag gillar faktiskt Max men mitt fokus har varit oro för nedflyttning. Kan vi kravla oss upp mot 10 och över så kör bara särskilt en sådan här säsong där vi skall hålla slantar
+ 2
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
Monno: När man inte tror livet kan bli värre, då ligger Peters o ser skadad ut. Där srtannade mitt hjärta en kort stund. Han är briljant
+ 1
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
Rytter: Överlag mycket bättre period än många andra.
Lite trubbig framåt än men nu tar vi oss åtminstone in i motståndarnas zon.
Steg för steg.
Säga vad man vill om LP. Men det är mycket poäng per istid på den pojken.
Lite trubbig framåt än men nu tar vi oss åtminstone in i motståndarnas zon.
Steg för steg.
Säga vad man vill om LP. Men det är mycket poäng per istid på den pojken.
+ 2
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
puffe:
Nu spelar det ingen roll, jag tror inte det står i regelboken att man ska döma en spelare som precis tappat puck, missat ett skott eller åkt offside hårdare och ta tveksamma utvisningar på denna.
Men däremot står det ju att ifall en spelare medvetet vänder ryggen till ska ingen utvisning delas ut.
Nu spelar det ingen roll, jag tror inte det står i regelboken att man ska döma en spelare som precis tappat puck, missat ett skott eller åkt offside hårdare och ta tveksamma utvisningar på denna.
Men däremot står det ju att ifall en spelare medvetet vänder ryggen till ska ingen utvisning delas ut.
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
puffe: Jag tycker att Mikkelsom var bra i ett par matcher, men varit dålig på slutet.
Men, det är ett väldigt stort steg framåt spelmässigt. V8ta Hästen ska inte vara med i toppen, men de har ju Sørensen som kanske är bäst i serien och några andra lån.
Men, det är ett väldigt stort steg framåt spelmässigt. V8ta Hästen ska inte vara med i toppen, men de har ju Sørensen som kanske är bäst i serien och några andra lån.
+ 1
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
puffe: känns som han blivit slarvigare och tappar mer puckar.
Haha fan va störigt att cmore kör samma målrepriser hela jäkla periodpausen typ. Tar nog hellre tbx statistiken då^^
Skulle vara kul och se oss klara en andra och tredje period med nu
Haha fan va störigt att cmore kör samma målrepriser hela jäkla periodpausen typ. Tar nog hellre tbx statistiken då^^
Skulle vara kul och se oss klara en andra och tredje period med nu
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
Spelet är snabbare, passningarna sitter mer på bladet än tidigare matcher.. hoppas det släpper lite från axlarna nu till 2a så stänker vi in mer puckar
+ 1
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
{5647}: Fast lagkapten Mikkelson ger bort pucken helt i onödan först. Han verkar spela i ultrarapid
+ 1
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
Tarasov:
Jag var lite ironisk även om jag gillar Max lite mer än du gör. För övrigt tycker jag Olhaver han inlett bra i första, mer kamp och vunna dueller, hade jag varit coach hade han varit på väg bort ;-)
Jag var lite ironisk även om jag gillar Max lite mer än du gör. För övrigt tycker jag Olhaver han inlett bra i första, mer kamp och vunna dueller, hade jag varit coach hade han varit på väg bort ;-)
+ 1
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
Tarasov:
Den ser bra ut misstänker att deras avslut när mål är från PP
Den ser bra ut misstänker att deras avslut när mål är från PP
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
{5647}: vi har just nu åkt upp två våningar i tabellen!! Positivt
+ 3
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
{8384}: fan lindgren har ju fan fått ned målisen bra å skjuter sedan över öppna målet med 100 meter^^
+ 2
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
{5647}: Detta talade bröderna Kronwall ut om media i vecka, spelarna som blir tacklade är ofta dom som gjort fel!
Men svenska domare anser alltid att det är tvärtom
Men svenska domare anser alltid att det är tvärtom
+ 5
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
{8399}: Pajasutvisning. Så djåvla dåliga domare. Killen vänder ju sig bort precis när Mikkelson ska tackla.
Nu börjar det riktigt djävla penibelt.
Nu börjar det riktigt djävla penibelt.
+ 4
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
Rytter:
Ja men det ändras inte för man får in en puck, Max skall komma upp i en 10-15 p 5vs5. LP slog passen fö :p
Ja men det ändras inte för man får in en puck, Max skall komma upp i en 10-15 p 5vs5. LP slog passen fö :p
+ 1
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
Gusse:
Jag hatar spelare som vänder ryggen till när dom ska bli tacklade, dom förtjänar att bli skadad.
Jag hatar spelare som vänder ryggen till när dom ska bli tacklade, dom förtjänar att bli skadad.
+ 3
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
{8384}: jävla skämtdomare och filmar hästspelare. Släppt sjukt mycket åt andra hållet. Haha nu är jag domargnällare men nivån är fan inte rättvis nu
+ 2
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
Brukar aldrig gnälla på domarna. Men vi får verkligen inte mycket med oss..
+ 2
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
Rytter: känns som tuffare spel. Kul och se. Hoppas det hållet hela matchen.
Spännande vadde släpper istället..
Spännande vadde släpper istället..
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
{5647}:
Och kampen, nu ligger vi närmare och kan spelare hårdare och vinna man man dueller och kamper längs sargerna.
Och kampen, nu ligger vi närmare och kan spelare hårdare och vinna man man dueller och kamper längs sargerna.
+ 2
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
{5647}: ja det där är ju en bröstvärmare typ. Men men man vet ju aldrig vad som ger utv
+ 1
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
{5647}: Ändå en hygglig start. Ett par rätt hyggliga embryon och bättre speed.
+ 5
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
{8384}: seriöst 2+10 för den skämttacklingen? Ååå nivån. Fine kan ta sen tackling kanske å två men 2+10 är ju ett skämt. Den på viklund mot samma lag var inget....
+ 2
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
KRM:
Klev av träning tidigare i veckan, säkert någon känning. Han är inte bänkad iaf.
Ser väldigt tunt ut idag tycker jag, hade gärna provat kedjan som gick på träning med aagaard som ytter och heppo center och svenningsson på kanten.
Men då behöver vi ju Jellvert som center.
Blir intressant att se heppo som center, sist passade han inte där men nu borde han förstå ligan bättre och kanske bli mer delaktig i spelet med puck. Vi får studera honom och hans insats idag.
Klev av träning tidigare i veckan, säkert någon känning. Han är inte bänkad iaf.
Ser väldigt tunt ut idag tycker jag, hade gärna provat kedjan som gick på träning med aagaard som ytter och heppo center och svenningsson på kanten.
Men då behöver vi ju Jellvert som center.
Blir intressant att se heppo som center, sist passade han inte där men nu borde han förstå ligan bättre och kanske bli mer delaktig i spelet med puck. Vi får studera honom och hans insats idag.
+ 1
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
Heyerdal: Peters, Anthony
1st Line
12. Lindgren, Jesper
6. Dahlroth, Jesper
20. Hedberg, Edwin
10. Heponiemi, Aleksi
7. Åhström, Tobias
2nd Line
2. Öhman, Anton
27. Mikkelson, Brendan
15. Sveningsson, Filip
29. Aagaard, Mikkel
25. Olhaver, Gustav
3rd Line
5. Corrado, Frank
37. Styf, Hugo
32. Lindewall, Jeremias
11. Gagnon, Aaron
36. Ohlsson, Sebastian
4th Line
17. Häggström, Magnus
33. Tjernström, Max
23. Sylwander, Daniel
Extra Players
28. Pettersson, Linus (LW)
Om jag kopiera in rätt från swestats
1st Line
12. Lindgren, Jesper
6. Dahlroth, Jesper
20. Hedberg, Edwin
10. Heponiemi, Aleksi
7. Åhström, Tobias
2nd Line
2. Öhman, Anton
27. Mikkelson, Brendan
15. Sveningsson, Filip
29. Aagaard, Mikkel
25. Olhaver, Gustav
3rd Line
5. Corrado, Frank
37. Styf, Hugo
32. Lindewall, Jeremias
11. Gagnon, Aaron
36. Ohlsson, Sebastian
4th Line
17. Häggström, Magnus
33. Tjernström, Max
23. Sylwander, Daniel
Extra Players
28. Pettersson, Linus (LW)
Om jag kopiera in rätt från swestats
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
{8399}: hoppas Styf o de andra kan hantera humör o avvägningar, vi behöver inte lämna handicap med en massa utvisningar, skrämmande start på förra matchen
Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
puffe: ja jag är lite rostig, järnsläpp då jag skrev...stämmer Pär Edblom!
« Föregående · 2092420 · Nästa »