« Föregående · 2209012 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
Amitiel:
Alltså han skriver ju att han sett honom vid hatt nytt som ett skämt. Hatt nytt grejen har blivit som ett internskämt som dom använder vid sådana här rykten. David Quenneville spelar fortfarande i ECHL.
Alltså han skriver ju att han sett honom vid hatt nytt som ett skämt. Hatt nytt grejen har blivit som ett internskämt som dom använder vid sådana här rykten. David Quenneville spelar fortfarande i ECHL.
+ 5
Sv: Silly season
Costanza:
Nu kan det ju hända att han fått information från något annat ställe och inte vill avslöja hur han fått reda på det.
Men att möta en i stort sett okänd spelare på stan och känna igen honom känns ju inte så troligt.
Skulle jag tex möta Jakob Silfverberg på stan så kan jag inte säga till 100% att jag skulle känna igen honom och då är han ju bra mycket mer känd än den där spelaren.
Nu kan det ju hända att han fått information från något annat ställe och inte vill avslöja hur han fått reda på det.
Men att möta en i stort sett okänd spelare på stan och känna igen honom känns ju inte så troligt.
Skulle jag tex möta Jakob Silfverberg på stan så kan jag inte säga till 100% att jag skulle känna igen honom och då är han ju bra mycket mer känd än den där spelaren.
Sv: Silly season
Silly: Sen skickar deras farsa hem Heppo från Panthers. Det kan kanske lösa sig, Frontsy!
Sv: Silly season
+ 2
Sv: Silly season
Tarasov: Ja, Colby Sissons var också ett spår och de är båda toppbackar i ECHL. Tror mycket på MoDos nätverk därborta.
+ 1
Sv: Silly season
SKiLMY: Bra släktträd :-) erfarenhet från AHL och kan producera. Får han med sig sina två bröder så blir det episkt....
www.youtube.com/watch?v=07-WLP0ggak
www.youtube.com/watch?v=07-WLP0ggak
+ 3
Sv: Silly season
atomragnar: Måste vara sämre att gå runt och vara ironisk och ständigt flasha sitt bristande iq och sen hålla på Tranås, så återigen kämpa på haha.
Sv: Silly season
Loflin må vara skeptisk, men de är inte jag!!!!
From duger absolut för 1a kedjan 😁
From duger absolut för 1a kedjan 😁
+ 1
Sv: Silly season
{9255}: Till och med för att vara ett internet inlägg var de ganska glasklart den inte går att ta mitt inlägg seriöst haha. Måste vara jobbigt att ta internet på sådant allvar.
Sv: Silly season
Bössa 68: Blanda inte in GDPR i det där då du inte verkar veta hur det fungerar.
+ 1
Sv: Silly season
Padrone78: Men visst saknade vi någon med lite kilon/ storlek på backplats förra säsonge ?
😁😁😁
Han kan sitta brevid sebbe i omklädningsrummet.
😁😁😁
Han kan sitta brevid sebbe i omklädningsrummet.
+ 1
Sv: Silly season
Silly: netterberg åter i HV. Ingen Percy Nilsson-känsla anno 1988 än så länge. Spännande att följa
Sv: Silly season
hockey_21:
Färjestad värvar pæ bland sina profiler.
JFK blir kvar, MEN..
Dom tror att dom kommer bryta med den här killen.
Färjestad värvar pæ bland sina profiler.
JFK blir kvar, MEN..
Dom tror att dom kommer bryta med den här killen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Idbyn: Fonden är ju ett bra sätt att bidra på och du kan ju t.e.x föra över kostnaden för ett säsongskort.
Länkar:
Modo till SHL
Modo till SHL
Sv: Silly season
atomragnar: Lösningen på problemet är att handla utländskt och skita i spelarutveckling a la löven alltså, du är en obegåvad individ du, kämpa på.
Sv: Silly season
KB: Var lite otydlig, har varit medlem flera år men tänkte mer ett årskort på sittplats/ ståplats. Kan tyvärr inte se matcherna då jag bor för långt ifrån, men tänkte man vill pytsa in lite till klubben!
+ 2
Sv: Silly season
hockey_21: Visst brukar man få ett utskick om förnyelse om man har varit medlem gångna året?
+ 2
Sv: Silly season
hockey_21: tack men varför ska jag ifylla sista 4 siffrorna i personnr? Gdpr säger NO NO.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Tummen upp! Ska förnya mitt också. Går det att köpa årskort via nätet?
+ 1
Sv: Silly season
Dante kingen: Vi hade ju en i finalspelet mot Björklöven. Så en måste vi ta in. Tar vi in två så går vi aldrig upp.
:)
:)
« Föregående · 2209012 · Nästa »
