« Föregående · 2251810 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok: haha nja, men du kanske inser själv snart att du är rätt ung för att ha en vuxen diskussion med :p
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9287}: Där kom den, varför bemödar du dig med att svara i första hand när du inte kan ta en diskussion? Märkligt, är det en Luleå logga eller är det en SKAIK? Ser faktiskt inte riktigt? Kanske en apa som trollar i Luleå färger?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok: orkar inte kommentera eller försöka med en diskussion med dig, känns rätt bortkastad med tid.
Trevlig helg
Trevlig helg
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mightyquinn: Det angår inte dig, folk ska inte få fara fram med rena lögner.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9287}: Lilla stackars Löven. Skäggiga skräniga gubbar på stå och Jesus bränner en onödig miljon eller två.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok: oh mighty bluuäääööö berätta vad som ger dig sånt driv till att hålla på en sån pissförening som du gör!?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9287}: Provocera? Det är Rytter som provocerar och pratar om minst framgångsrika Norrlandsklubben osv. Är det något faktafel i att Luleå har tagit 1 guld och det var 1996? Löven tog sitt guld nio år före.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok: men.. hur kan ni vara så " stora i löven " men ändå husera i HA / hockeyettan? Ni har väl inte varit uppe sen 20 år tillbaka?
Grattis ni har gjort hela 2 bra säsonger i HA.
Sen att du drar upp hur många guld vi Luleå har sen 96.. ?? :p
Ursäkta kanske blir ett dåligt ordval och mening nu, men antingen är du bara ute för att provocera andra böcker eller så är du helt slut.
Grattis ni har gjort hela 2 bra säsonger i HA.
Sen att du drar upp hur många guld vi Luleå har sen 96.. ?? :p
Ursäkta kanske blir ett dåligt ordval och mening nu, men antingen är du bara ute för att provocera andra böcker eller så är du helt slut.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok: Börja skotta snö.. Ja vi gör nåt mer här nere i Ö-vik. Ni är lite efter i Umeå vad gäller hockey.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Vem är mest diva av alla tycker du då? Det är inte Victor Hedman eller Foppa iaf. Markus Näslund kanske?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok: Kallar man sedinarna divor så är man nog faktiskt inte helt kontant i skallen.
Man kan kritisera dem för att inte orka en säsong till med ryggskadorna och annat, men att kalla dem divor är sinnessjukt
Man kan kritisera dem för att inte orka en säsong till med ryggskadorna och annat, men att kalla dem divor är sinnessjukt
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Timrå och Luleå har 0 och 1 guld 1996.
Jag tror du herr Rytter bara är ute efter att provocera, men får det dig att må bättre så är det lugnt för mig. Men vad tur att hockeyn är som sådan att den minsta klubben kan slå den största med 8-1.
MoDo har sina NHL-stjärnor och det får man ge er, något gör ni rätt där nere i moppeland iaf. Men många av era NHL-stjärnor är rena divor, Sedinarna bemödade sig inte ens med att komma hem och göra en säsong i MoDo som avslutning på karriären. Det var lite dåligt faktiskt.
Det är väl Foppa och Oskar Hedman som är dom mest sympatiska.
Jag tror du herr Rytter bara är ute efter att provocera, men får det dig att må bättre så är det lugnt för mig. Men vad tur att hockeyn är som sådan att den minsta klubben kan slå den största med 8-1.
MoDo har sina NHL-stjärnor och det får man ge er, något gör ni rätt där nere i moppeland iaf. Men många av era NHL-stjärnor är rena divor, Sedinarna bemödade sig inte ens med att komma hem och göra en säsong i MoDo som avslutning på karriären. Det var lite dåligt faktiskt.
Det är väl Foppa och Oskar Hedman som är dom mest sympatiska.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Eller nu ska vi till gränslandet till dårarna i väster, då får det bli lite hillbilly...
Länkar:
https://youtu.be/QhXHINK7-o4
https://youtu.be/QhXHINK7-o4
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Kör jag blir det mer tempo.
Länkar:
https://youtu.be/x0RV0kgdqJU
https://youtu.be/x0RV0kgdqJU
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Foldron: Det roliga är att min sons lag (IF Sundsvall U15) är nere på cup i Göteborg denna helg. Eftersom vi bara har en målvakt lånar vi en MV från 08:orna. Hans namn: Ingemar Ström!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Foldron: Du är ingen man vill ha med på frågesport, om man inte är i samma lag. Du har alltid rätt :)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Exaktamente. Men är ju redan livstidsmedlem, hur förlänger jag då?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Jag åkte till Åmål, men det var stängt,
Blev värre i Kil för där kör kärringar bii
Har varit i Kil genom jobbet många gånger, livsfarligt att köra genom Kil City
Blev värre i Kil för där kör kärringar bii
Har varit i Kil genom jobbet många gånger, livsfarligt att köra genom Kil City
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Underbart att se så många kungar förlänger med MoDo...Kung Bernhardt den förste. Dominerar...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Tyvärr, hade gärna haft en Molla-tröja, men detta är en annan
Sv: Silly season
Knafus:
Både Johan Olofsson och Lars Bryggman får tunt med speltid i Malmö. Kan säga att Johan Olofsson är riktigt intressant är rätt säker på att han skulle kunna bära en offensiv roll bra. Oöm, men kanske andra SHL-klubbar vill ha honom. Även Bryggman är intressant men gissar att andra SHL lag kommer vilja ha honom.
Både Johan Olofsson och Lars Bryggman får tunt med speltid i Malmö. Kan säga att Johan Olofsson är riktigt intressant är rätt säker på att han skulle kunna bära en offensiv roll bra. Oöm, men kanske andra SHL-klubbar vill ha honom. Även Bryggman är intressant men gissar att andra SHL lag kommer vilja ha honom.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Ok lite som Uggla sjöng då "gillar killar som killar killar"😜😉
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Ta inget jag säger för allvarligt. Du verkar smart och fattar det...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Att säga annat är korkat. Det vore som att säga att MoDo var bättre än löven i 8-1 segern. Ni har levererat sinnessjukt många till NHL.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Vill man se MoDo live, måste man t.o.m uthärda en kväll i Karlstad då och då
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Bara för att det är fredag då, och Ångermanlands tjejer krånglat sej till semifinal i TV-pucken.
Utökar dagenströja med ett extra-nummer
Dagens tröja 4:
Vem hade denna dress. Ledtråd var att han hade det dåliga omdömet att spela i Örebro ett litet tag
Utökar dagenströja med ett extra-nummer
Dagens tröja 4:
Vem hade denna dress. Ledtråd var att han hade det dåliga omdömet att spela i Örebro ett litet tag
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Självklart. Det finns risk för att jag kan reta mig på alla mottrafikanter bara...
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Bara nån annan kör är jag nöjd, Självfallet vill man se Loobs drängar förnedras i kaffe-burken
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Gillar att du vill åka till Karlstad borta nästa säsong...
+ 2
« Föregående · 2251810 · Nästa »


Umeå är bara rondeller och kisskonst ;)