« Föregående · 2253356 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo - Västerås 2021-11-09
Heyerdal: Ja Modo spelar riktigt dåligt nu, förlorar alla närkamper och slarvar i de lägen det är förbjudet att slarva i.
+ 1
Sv: MoDo - Västerås 2021-11-09
henkeiskogen: dålig markering flera gånger nu vi får vakna till nu annars ringer det bakom Tex
Sv: MoDo - Västerås 2021-11-09
Heyerdal: tycker också det är offside. Fin prestation oavsett, men mindre bra prestation av domaren.
Sv: MoDo - Västerås 2021-11-09
jonsson: MoDo mest av spelet men Vik nog vassaste chanserna men oj Max !
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modo ligger sist i PP ligan , men powerplayet är inte direkt dåligt spelmässigt iaf.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Har en taskig känsla i magen inför matchen!
Hoppas det är för att jag klämde i mig 4 fajitas och inte att Modo kommer suga.
Hoppas det är för att jag klämde i mig 4 fajitas och inte att Modo kommer suga.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90: Absolut så har du rätt i det du skriver men jag själv vet att jag har lagt fram några idéer till han som han också tog i mot med öppna armar , vet också att det är fler som har gjort liknade.
Men tyvärr så har ingen av dessa idéer synts än på MoDo channel i alla fall , vad det beror har man ju ingen aning om 🤔🤔
Men tyvärr så har ingen av dessa idéer synts än på MoDo channel i alla fall , vad det beror har man ju ingen aning om 🤔🤔
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Mejla förslag till Jon på förbättringar, han tar säkert med sig det och gör vad han kan och hinner med.
Tycker att vi istället för att sitta på ett forum faktiskt kan mejla honom med era idéer och tankar.
[email protected]
Tycker att vi istället för att sitta på ett forum faktiskt kan mejla honom med era idéer och tankar.
[email protected]
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Snubblade in på morgondagens tablå av nån anledning och såg vem som är med i studion. Är detta på riktigt? CMORE har aldrig varit mer profilstarkt om det nu stämmer. :)
+ 14
Sv: Silly season
Werner:
Han skrev bara att det skulle ske en förändring,
Och sedan svarade han mig att det gällde defensiven.
Bernad förlängde, isak lånades ut, (Precis som jag också gissade då)
Han skrev bara att det skulle ske en förändring,
Och sedan svarade han mig att det gällde defensiven.
Bernad förlängde, isak lånades ut, (Precis som jag också gissade då)
+ 1
Sv: Silly season
Werner: minnet svek... gick tillbaka och kollade vad han skrev.
En förändring kommer ske denna vecka (läs förra veckan) I fredags förlängde Bernhardt, var det förändringen?? 🤔
En förändring kommer ske denna vecka (läs förra veckan) I fredags förlängde Bernhardt, var det förändringen?? 🤔
Sv: Silly season
Tarasov: Kent hade kunnat spela Foppa varannat byte hela matchen utan att någon haft synpunkter, så visst är det skillnad.
I fallet Gradin så är han nog smart nog att låta Karlin ta beslutet om sonen ska värvas och i vilken utsträckning han ska spela. Lite lättare för sportchefen....
I fallet Gradin så är han nog smart nog att låta Karlin ta beslutet om sonen ska värvas och i vilken utsträckning han ska spela. Lite lättare för sportchefen....
Sv: MoDo - Västerås 2021-11-09
{8384}: Bild 1: VIK klockan 18.30
Bild 2: VIK klockan 21.30
Gillar att allsvenskan hade sin paus 'fel' vecka. Innebär att MoDo -VIK får all fokus ikväll
Bild 2: VIK klockan 21.30
Gillar att allsvenskan hade sin paus 'fel' vecka. Innebär att MoDo -VIK får all fokus ikväll
+ 5
Sv: Silly season
hompa90: nooky viskade förra veckan om någon förändring på backsidan skulle ske denna vecka? Eller sviker minnet?
+ 2
Sv: Silly season
hanzon:
Jo men Foppa var absolut världstopp på den tiden, tycker det är en skillnad.
Jo men Foppa var absolut världstopp på den tiden, tycker det är en skillnad.
+ 1
Sv: Silly season
{9315}:
Jag håller med såvida inte Anton verkligen röjer i allsvenskan i någon annan klubb tidigare, så är det bäst
Att Anton kör på någon annanstans
Jag håller med såvida inte Anton verkligen röjer i allsvenskan i någon annan klubb tidigare, så är det bäst
Att Anton kör på någon annanstans
+ 2
Sv: Silly season
hanzon: det blir väldigt sällan bra när far och son är i samma lag, jag tackar nej så länge hinken är sportchef för allas bästa
+ 3
Sv: Silly season
Tarasov: Jo, han gjorde mål, men inte så mycket mer. Ganska lat (eller så hängde han helt enkelt inte med i tempot) och inte delaktig i spelet, men det är en målskytt helt klart.
Jag skulle vara väldigt besviken om vi värvade honom då jag tror att han blir ganska dyr med tanke på "poänggarantin". Jag ser inte riktigt honom i vårt system.
Jag skulle vara väldigt besviken om vi värvade honom då jag tror att han blir ganska dyr med tanke på "poänggarantin". Jag ser inte riktigt honom i vårt system.
+ 1
Sv: Silly season
KB:
Såg inte matcherna men 7p på 11 matcher. Gissar att han tillhörde andrakedjan. Bra i PP vi skulle få en direktskytt till höger av mkt hög allsvensk klass. Men litar på att Gradin är full av bra idéer
Såg inte matcherna men 7p på 11 matcher. Gissar att han tillhörde andrakedjan. Bra i PP vi skulle få en direktskytt till höger av mkt hög allsvensk klass. Men litar på att Gradin är full av bra idéer
+ 2
Sv: Silly season
KB: med tanke på att det är en juniorturnering för team 18 i schweiz denna vecka krävs det ingen raketforskare för att förstå vad han gör i schweiz denna vecka
« Föregående · 2253356 · Nästa »




Tex är grym, andra friläget nu.
Skärpning grabbar