« Föregående · 2535189 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
NuMo: Vilken inställning vi visar i första! Vi vill verkligen vinna!
40 hemska minuter kvar... Hoppas man kan hålla i intensiteten hela matchen.
40 hemska minuter kvar... Hoppas man kan hålla i intensiteten hela matchen.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Erol Ateceae: 2målsledning är ingenting. Vi måste göra en minst lika bra andraperiod, vilket vi inte är kända för. Guden måste vara en mur också
Djurgården kommer vara galna i andra nu
Djurgården kommer vara galna i andra nu
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Det var ju inte två minuter som tur var.
Vettefan om jag vill ha fler mål i den här perioden. Inte åt nått håll.
Vettefan om jag vill ha fler mål i den här perioden. Inte åt nått håll.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Rurik: Går inte en dag där jag ångrar att vi skickade han
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Confusius: Vi har 50% i bp. Om de inte nätar nu gör dem det i nästa.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
henkeiskogen: Ja jag håller helt med dig att sånt är onödigt. Men alla lag håller på så. Värst i klassen är SAIK som satt det i system att bråka med klubborna högt upp efter avblåsningar.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Sigge: Samtidigt skulle Bernhardt fått ett riktigt bra läge också och ingen kan klaga pä Bernhardts skott.
Sluta stirra puck framför eget mål. Backarna är inte vakna, som Näsén sist då Berglund var så nära.
Sluta stirra puck framför eget mål. Backarna är inte vakna, som Näsén sist då Berglund var så nära.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Zappaholic: Fast det är rätt onödigt när Sebbe bromsar 1,5 meter från målet och bara vill ha avblåsning. Djurgården brukar åka på Guden efter varje avblåsning och luta sig över för att "ramla" om vi petar på dem.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
NuMo: Hur skall vi klara av två minuter i box. Det går ju aldrig!
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{10015}: Klubban var uppe i ansiktet. Solklar tvåa.
Hoppas ni står pall.
Hoppas ni står pall.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Vem fan vare som hade total öppen kasse och kollar inte ens mot målet?
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{10015}: Halloran med öppet mål= Passar Bernhardt. Han har inget självförtroende stackarn.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{10015}: varför skjuter inte halloran? Var väl typ öppet mål.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Plötsligt kunde ingen träffa pucken, vilket jäkla skit.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
DIFarna på deras eget forum mår bra just nu :D
Kom igen nu bondebröder, SKÖRDA STUREPLANSFJANTARNA HELA KVÄLLEN LÅNG!
När stockholm gråter lever resten av landet livet!
Kom igen nu bondebröder, SKÖRDA STUREPLANSFJANTARNA HELA KVÄLLEN LÅNG!
När stockholm gråter lever resten av landet livet!
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Heyerdal: Vi har marginalerna på vår sida idag. Underbart!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
usch, kunde ha stått 2-2, tycker det är kaos i Modos försvar emellanåt, slarvigt som fan.
PP nu iaf.
PP nu iaf.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
henkeiskogen: Händer exakt samma sak framför avblåsning framför ett mål. Antingen får domarna ta hela tiden för sånt, eller släppa såna lägen.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
NuMo: Älskar södergran, vår bästa spelare.
Så djävla värd det målet, ursäkta språket
Så djävla värd det målet, ursäkta språket
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Ingen Brickley och då har ni plötsligt inte många tabbar bakåt hmmm
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Sigge: Tycker DIF ska åka på en utvisning där framför sitt mål. Helt onödigt skit efter avblåsning när våra spelare är respeltfulla.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Sigge: gud så glad jag blir av att södergran blivit så lyckad i slutspelet. Sa redan säsongen ens börjat att han skulle vara riktigt bra
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
19MoDo21: Där var jag säker på ett friläge och 1-1. Istället blir det 2-0, jösses.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{10015}: En galen passning rakt över banan, men det visade sig genialiskt. Södergran, äntligen. Han behöver göra mål.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{10015}: Vilken jävla high risk/high reward-passning det där var!
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Go Modo! Låt Dif möta Gävlekvalite nästa säsong.
Ni förtjänar en ny chans i SHL....
Så ja.. 2-0.
Fan vad skönt att kolla utan ångest
Ni förtjänar en ny chans i SHL....
Så ja.. 2-0.
Fan vad skönt att kolla utan ångest
« Föregående · 2535189 · Nästa »
Inte mycket att klaga på.
Förra i Hägglunds såg vi ut som zombier, nu leder vi matchen spelmässigt