« Föregående · 1913898 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Modo - Västerås
modomille: jisses vet inte om man pallar med såna matcher, ruskigt nervöst på slutet
+ 3
Sv: Modo - Västerås
Confusius: Tror att det är rätt lugnt. När jag är här på forumet brukar vi vinna.
+ 2
Sv: Modo - Västerås
{7639}: Iciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing city
+ 2
Sv: Modo - Västerås
Monno:
Inte enligt kommentatorn😂, men du har iaf Drago på din sida smart att dra på.
Inte enligt kommentatorn😂, men du har iaf Drago på din sida smart att dra på.
Sv: Modo - Västerås
NuMo: HAHHAHAH once again så dömer dom bort ett solklart mål. Senast mot Tingsryd .
Sv: Modo - Västerås
Costanza: Men det var då fan!
Sitter ju och glor på swehockeys gameonline och bara väntade på att något skulle hända. Rimligtvis ett 5-2 mål för Modo, men då blir det 4-3 i stället.
Sitter ju och glor på swehockeys gameonline och bara väntade på att något skulle hända. Rimligtvis ett 5-2 mål för Modo, men då blir det 4-3 i stället.
Sv: Modo - Västerås
Costanza: Vad ska krävas för att man låter Hedberg vila ett tag? Så sjukt många gånger han slarvat eller spelat svårt den här matchen också.
+ 3
Sv: Modo - Västerås
{5647}: Man har länge varit less och trött och lagt trötta kommentarer om laget och klubben. Måste säga att jag nu gillar inställningen i gruppen. Det kommer att komma svackor framöver, men det är mer av en nyttig lärpeng än en dålig trend. Bra kämpat MoDo!
+ 2
Sv: Modo - Västerås
{5647}: Almtuna har vänt mot AIK och leder nu med 4-2, med andra ord är Modo just nu serieledare!
+ 6
Sv: Modo - Västerås
{7639}: Man måste uppskatta att musikteamet spelat 5fdp. efter alla år med polka och all möjlig skit:)
+ 4
Sv: Modo - Västerås
Tarasov: vill minnas att han vann vår poängliga första säsongen o senast skadad. Men håller med. Han ser ju ut att kunna åka grillor o ta i överallt på banan.
Gillart
Gillart
+ 1
Sv: Modo - Västerås
{5647}: Tycker det studsar lite hit å dit för han ibland.
Vilket inte är konstigt då det är hans första match.
Vilket inte är konstigt då det är hans första match.
Sv: Modo - Västerås
{5647}: Hedberg är en katastrof för närvarande, men för en gångs skull har vi råd med det. Förhoppningsvis mognar han snart och hittar en balans i sitt spel.
Sv: Modo - Västerås
{5647}: precis. Att bara säga ett värde lämnar ju två okända variabler.
I övrigt måste jag säga att båda lagen blandar o ger. Men i 2a så gör vi faktiskt mål på våra lägen o halvlägen.
Vik däremot mestadels gett vår vägg mjölksyra
I övrigt måste jag säga att båda lagen blandar o ger. Men i 2a så gör vi faktiskt mål på våra lägen o halvlägen.
Vik däremot mestadels gett vår vägg mjölksyra
Sv: Modo - Västerås
Så jävla skönt! Nu får man vara hoppas att Almtuna spöar AIK, så blir MoDo 1:a i tabellen.
+ 3
Sv: Modo - Västerås
Monno: Lite skakig innan 0 - 2 men spelat upp sig, riktigt säker efter straffen.
+ 1
Sv: Modo - Västerås
Monno: Dackell tycker jag varit helt ok. Han har faktiskt räddat oss ett par gånger nu. Målen är inte så mycket att säga om då han var sjukt skymd på det andra. En puck fick också under honom vid ett friläge, men jämfört med Hedberg och flera andras insatser defensivt är Dackell ett mindre problem....
+ 2
Sv: Modo - Västerås
Tarasov: Hellkvist med timeout. Äntligen så tar en coach timeout innan målen och inte efter.
+ 1
Sv: Modo - Västerås
Confusius:
Att Karlqvist skulle leda offensivt hade jag räknat med, att Björklund skulle gå från ”Björka med skottet” till en som producerar så mkt hade jag inte räknat med. Men desto roligare när det är oväntat
Att Karlqvist skulle leda offensivt hade jag räknat med, att Björklund skulle gå från ”Björka med skottet” till en som producerar så mkt hade jag inte räknat med. Men desto roligare när det är oväntat
+ 5
Sv: Modo - Västerås
S-vikaren: Dackell övertygar inte överdrivet.
Det gör Hanses däremot.
Förstår att man vill vila Hanses då det är två matcher nära varandra å så. Men inte optimalt å göra HA premiär på hemmaplan kanske. Blir mycket press.
Det gör Hanses däremot.
Förstår att man vill vila Hanses då det är två matcher nära varandra å så. Men inte optimalt å göra HA premiär på hemmaplan kanske. Blir mycket press.
Sv: Modo - Västerås
S-vikaren: Varför går Hedberg ut mot kanten sådär när de kommer två mot en? Så många fel den killen gör match efter match...
+ 2
Sv: Modo - Västerås
{5647}: Ännu skönare med ledning. :-)
Sjukt att ligga under med 0-2 verkar vara nån trigger för oss.
Sen, nu är jag väl partisk, Men får man haka Toby hur mycket man vill eller?
Sjukt att ligga under med 0-2 verkar vara nån trigger för oss.
Sen, nu är jag väl partisk, Men får man haka Toby hur mycket man vill eller?
+ 2
« Föregående · 1913898 · Nästa »