« Föregående · 2248060 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Idbyn: perioden påminner mycket om igår fast ikväll är det löven som sätter chanserna.
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
NuMo: Helt tvärtemot igår. Vi vinner inte en närkamp och är efter i alla situationer.
Och nu hade vi sönder Tikkanen.
Och nu hade vi sönder Tikkanen.
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
{8384}: Mycket skador och vi har gått på lite folk. Tycker inte att resultatet speglar matchen helt, men skitsamma.
+ 4
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
{8384}: Igår var vi urstarka framför eget mål, tyvärr är vi lite veka där idag!
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
NuMo:
Tycker väldigt synd om tikkanen som inte får en ärlig chans idag jämfört med den hjälp Tex fick igår.
Det här kan rinna iväg ordentligt idag. Matchen är körd men dom får lov att visa lite inställning iaf.
Tycker väldigt synd om tikkanen som inte får en ärlig chans idag jämfört med den hjälp Tex fick igår.
Det här kan rinna iväg ordentligt idag. Matchen är körd men dom får lov att visa lite inställning iaf.
+ 4
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
{5647}: Nu blir det kanske målvaktsbyte? Även fast det känns orättvist mot målvakten.
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Tarasov: Vi är helt meningslösa framför eget mål. Löven kommer med mycket högre fart i sina spelvändningar, medan MoDo tappar puckar omotiverat här och där vilket ger de här snabba spelvändningarna. Det krävs mycket bättre puckbehandling om vi skall ha så här lamt försvarsspel man mot man.
+ 1
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Majbrasan: skämdes lite då målet kom sekunden efter jag skickade!
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
KRB:
Nej inte direkt mer än att han jobbar på och gör sina grejor
Nej inte direkt mer än att han jobbar på och gör sina grejor
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
mightyquinn:
Siter modosupportrarna på långsidorna. Att man inte kan lita på publiksiffror från Umeå och skellefteå det är sedan gammalt.
Siter modosupportrarna på långsidorna. Att man inte kan lita på publiksiffror från Umeå och skellefteå det är sedan gammalt.
+ 1
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Har ni sett något av Daniel Mannberg ännu?
(sitter otillgängligt till utan tv)
(sitter otillgängligt till utan tv)
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Tarasov: Tycker att de gjort mål på alla chanser de haft. snacka om utdelning.
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Majbrasan: den får ni nu, löven i pp är ju mindre farligt än 5v5 så reducera mera!
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
{8384}:
Tror inte orken finns vi går i princip på 3 kedjor
Tror inte orken finns vi går i princip på 3 kedjor
+ 2
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Modo-Målet: Du har rätt. Det ser man när man jämför publiksnittet också.
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Modo-Målet: nja är rätt fullt men lite tomma stolar här o var, förmodligen företagens biljetter som ligger o skräpar i fikarummen
+ 1
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Modo-Målet: Ja, nu blir det jobbigt. Man går bort sig helt i egen zon. Tycker att målet är helt omotiverat egentligen.
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
{8384}: vi är inte riktigavakna i egen zon idag. Ne steppa upp nu
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
mightyquinn: ganska tomt lite överallt. Hockeyn kanske inte har så stor betydelse i dyngdiket
+ 2
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
NuMo: tycker vi har stått lite på hälarna. Inget tryck i någonting än så länge. Vi hamnar fel i allt och får mest driva puck själv eller dumpa. Bara dynga än så länge...
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
S-vikaren: Fan! Löven har haft bra fart över mittzon i ett par tre anfall. Många på mål och MoDo klarar inte av att hålla emot.
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Löven gick ut ganska hårt, MoDo avvaktande. Nu har det stannat lite och jag tycker att MoDo tagit över lite.
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
KB:
För att vara fullsatt är det jävligt många tomma stolar. Men det är klart dom har ju ett eget sätt att räkna.
För att vara fullsatt är det jävligt många tomma stolar. Men det är klart dom har ju ett eget sätt att räkna.
+ 1
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
{8384}: nu kör vi! Samma dommargängse hur det går då. Kom igen MoDo!!!
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Confusius: skulle aldrig betala för den skiten men oerhört tråkigt om det stämmer.
+ 1
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
KB: Verkar ha varit bråkigt mellan supportrar uppe i Umeå, jävligt tråkigt isåfall.
Någon som har + abonemang på VK som kan ge en rapport?
www.vk.se/2021-10-30/stokigt-mellan-supportrar-i-umea
Någon som har + abonemang på VK som kan ge en rapport?
www.vk.se/2021-10-30/stokigt-mellan-supportrar-i-umea
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Från Hörnefors: Beror nog på hur länge han blir borta också. Kan tänka mig att han går direkt in sin gamla kedja likväl som att han går in tredje.
R. Woods - S. Vigneault - M. Modigs
M. Aagaard - E. Karlsson - F. Sveningsson
S. Ohlsson - T. MacMaster - D. Mannberg
D. Sylwander - M. Tjernström - O. Pettersson
Extra: J. Lindewall, T. Jakobsson
Tycker det ser bra ut oavsett om man byter plats på Mannberg och Svenningsson eller inte. Skulle gärna ha in en till back, men annars känner jag ingen stress över laget just nu.
R. Woods - S. Vigneault - M. Modigs
M. Aagaard - E. Karlsson - F. Sveningsson
S. Ohlsson - T. MacMaster - D. Mannberg
D. Sylwander - M. Tjernström - O. Pettersson
Extra: J. Lindewall, T. Jakobsson
Tycker det ser bra ut oavsett om man byter plats på Mannberg och Svenningsson eller inte. Skulle gärna ha in en till back, men annars känner jag ingen stress över laget just nu.
+ 5
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
TIKTok:
Om Perron skulle göra så i Kanada hade hans diet bestått utav puré närmsta tiden.
Ta en extra titt på Ottossons matcher så får du se på skådespeleri av sällan skådat slag.
Snart åker vi!
Om Perron skulle göra så i Kanada hade hans diet bestått utav puré närmsta tiden.
Ta en extra titt på Ottossons matcher så får du se på skådespeleri av sällan skådat slag.
Snart åker vi!
+ 2
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
P10Livgardet: Mannberg är nog på sin rätta plats. Om Sveningsson kommer spela något mer i år så får han slå sig in på någon plats där någon har en svacka/ skada, eller i tredje.
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
TIKTok:
Det är väl snarare typiskt kanadensare att köra fula överfall när matchen är körd. Något de sällan vågar sig på därborta men gärna sysslar med här.
Det är väl snarare typiskt kanadensare att köra fula överfall när matchen är körd. Något de sällan vågar sig på därborta men gärna sysslar med här.
+ 15
« Föregående · 2248060 · Nästa »