« Föregående · 2251718 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Något positivt med spelfria dagar, alla gillar alla liksom
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Modo är tveklöst nummer 1 i att producera talang i norrland, kanske sverige. Löven och Timrå är väl jämbördiga.
+ 10
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21: Varför har dom så liten trupp?, endast sex forwards och fem backar!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Dom två är så överlägsna så det finns ingen vits att lämna över pucken. 85p tillsammans på 11 matcher, som dessutom bara är 2 perioder.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Det går inte i längden att köra solo, utnyttja alla spelare så orkar dom mera eftersom truppen är minimal
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Ja, trodde hockey var ett lagspel, Skönt att dom vann, men lite trist att man inte använder alla spelarna på isen, blir lite enkelspårigt när det bara är solokörningar eller pass mellan 2 spelare som utgör taktiken.
Men nu kanske pressen släpper och man kan spela ut mer i morgon.
Nästa uppgift blir Dalarna i morgon kl. 10.
Men nu kanske pressen släpper och man kan spela ut mer i morgon.
Nästa uppgift blir Dalarna i morgon kl. 10.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Får vibbar från MoDo - Brynäs 99, spel mot 1 mål med 2 giganter som möter en målvakt som står på öronen och räddar.
Finns inte mycket orgsnisation i Ångermanlands spel, mycket enmansköra eller 2 spelare som söker varandra?
Finns inte mycket orgsnisation i Ångermanlands spel, mycket enmansköra eller 2 spelare som söker varandra?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Nu retar du bara upp en massa Lövare. Sedin-Sedin-Näslund-Forsberg-Hedman har ju ingen chans mot Rahimi och Tore Ökvist! Västerbottenssanning....
+ 13
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blake: Tittar på en bra match i flickornas TV-Pucken.
Det är match mellan Isabella Lejonhjälm( Stockholm) mot Göteborg!
Vilken Talang! Henne skall vi ha :-)
Det är match mellan Isabella Lejonhjälm( Stockholm) mot Göteborg!
Vilken Talang! Henne skall vi ha :-)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Timrås tallar är då alltså Sauron och Sauromans torn.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blake: det är landslagsuppehåll till veckan försvinner Aagard tro någon som har koll?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: du menar att både Zucca och Woods hade kunnat spela Hobbits i sagan om ringen?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modohockey2121: Får lite Zuccarello-vibbar med Woods och Mannberg får gärna agera Kuusela.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Sant. Såg hela matchen med Timrå igår, ser sällan SHL. De borde ha kunnat ta poäng, för Luleå såg inte påkopplade ut. Saknas några kreativa spelare där. Nubben känns lite trött och bekväm.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: skulle nog hålla löven före Timrå ändå, eftersom man har ett sm-Guld 1987. Timrå har väl inte fostrat överdrivet fler stjärnor än löven heller. Nä, bland klubbarna du räknade upp hamnar löven före Timrå.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok:
Ni är den minsta klubben efter norrlandskusten. Kolla maratontabellen, fostrade stjärnor, fostrade spelare, sm-guld, juniorframgångar osv.
Allt sammantaget gör att ni har en bra bit upp till Luleå, Skellefteå, MoDo, Timrå och Brynäs.
Frågor på det?
Ni är den minsta klubben efter norrlandskusten. Kolla maratontabellen, fostrade stjärnor, fostrade spelare, sm-guld, juniorframgångar osv.
Allt sammantaget gör att ni har en bra bit upp till Luleå, Skellefteå, MoDo, Timrå och Brynäs.
Frågor på det?
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: TJ. Ende spelaren i världen som vunnit allt i hockeyn.
Stanley Cup
VM
OS
och framför allt SM med MoDo.
Undrar vem näste blir?
Stanley Cup
VM
OS
och framför allt SM med MoDo.
Undrar vem näste blir?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag vet inte om detta har tagits upp tidigare. Men Leon Fern har skrivit kontrakt med ett annat DEL2-lag, Heilbronner Falken.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Tänk om vi kunde få lite flyt å få behålla dessa spelare !!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modohockey2121: Oskarshamn kommer nog försöka sno honom ändå till våren
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Hörde en fågel viska att det kommer en förläning på Woods :)
Hörde en fågel viska att det kommer en förläning på Woods :)
+ 16
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Gillar att man förlänger man gör det man kan i ett tidigt skede
Gillar att man förlänger man gör det man kan i ett tidigt skede
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: TJ var korrekt, dock ej Tjomme :) Han är bannlyst hemma :)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Då kommer det kanske en på 2:år på Sylvander snart också, Jätteviktig!
Då kommer det kanske en på 2:år på Sylvander snart också, Jätteviktig!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Älskar verkligen den nya satsningen dom har gjort på ståplats med #kurvacarlabel och vad det innebär !
Men en tanke som slog mig nyss , undra hur tomt och GRÅTT det kommer att se ut på andra sidan ståplats när dom stänger av den sidan under matcherna 🤔🤔🤔
Men en tanke som slog mig nyss , undra hur tomt och GRÅTT det kommer att se ut på andra sidan ståplats när dom stänger av den sidan under matcherna 🤔🤔🤔
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8384}: Man älskar verkligen dessa förlängningar som kommer redan nu ! Synd bara att vi kan tappa dessa viktiga kuggar till SHL
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: fan vad kul och se dessa förlängningar på spelare 😁😁👍🥳 i ett tidigt skede med.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Revir: Jag tycker vingen var snygg. Får bli dagens tröja 3 då.
+ 1
Sv: Silly season
jonsson: Extremt skönt att läsa. Sedan förstår vi väl alla att han lika gärna kan dra till SHL efter en bra säsong, men det ger väldigt bra signaler gällande tilltro till ledning och tränare.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok: haha kämpa! Du lyckas inte särskilt bra med att knyta ihop det där.
Bernie har förlängt, WEEHOO!!
Bernie har förlängt, WEEHOO!!
+ 8
Sv: David
Modohockey2121:
Kanon! Fortsättningsvis så använd befintliga trådar istället för att starta en ny
Kanon! Fortsättningsvis så använd befintliga trådar istället för att starta en ny
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: jag är lite konservativ när det gäller tröja
Fjolårets med diagonal text är verkligen klassiskt o snyggt
Förknippas med många gamla stjärnor
Nu när man tänker byta till MoDo så kan man göra om o för all framtid köra med samma
Förslagsvis med ett liten Alfredshemlogga ovanför den sneda texten
JD
Fjolårets med diagonal text är verkligen klassiskt o snyggt
Förknippas med många gamla stjärnor
Nu när man tänker byta till MoDo så kan man göra om o för all framtid köra med samma
Förslagsvis med ett liten Alfredshemlogga ovanför den sneda texten
JD
« Föregående · 2251718 · Nästa »


