« Föregående · 2253164 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Uppsnack och tränarintervju är inför match är gratis, eftersnack är premium. Att Jon är småbarnsförälder tycker jag inte är någon ursäkt, det är det många förvärvsarbetande som är. Uppehållet är väl ett utmärkt tillfälle att lägga in lite grejer i modochannel, det är deras skyldighet iom att de tar betalt för det.
Uppsnack och tränarintervju är inför match är gratis, eftersnack är premium. Att Jon är småbarnsförälder tycker jag inte är någon ursäkt, det är det många förvärvsarbetande som är. Uppehållet är väl ett utmärkt tillfälle att lägga in lite grejer i modochannel, det är deras skyldighet iom att de tar betalt för det.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva:
Ja det var 9 dagar sen det var match så det tycker jag är fullt rimligt, sen har Jon barn så kanske varit sportlov i veckan. Man kör uppsnack och eftersnack när det är hemmamatcher och lite intervjuer med spelare,tränare inför match. Jon skall dessutom täcka all kommunikation inte bara MoDo Channel. Sen har jag full förståelse för andra människor har andra önskemål
Ja det var 9 dagar sen det var match så det tycker jag är fullt rimligt, sen har Jon barn så kanske varit sportlov i veckan. Man kör uppsnack och eftersnack när det är hemmamatcher och lite intervjuer med spelare,tränare inför match. Jon skall dessutom täcka all kommunikation inte bara MoDo Channel. Sen har jag full förståelse för andra människor har andra önskemål
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Skulle man halvera abonnemangskostnaden så skulle nog fler ansluta
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Senaste inlägget var nio dagar sedan. 79:- /månad är samma summa som tex expressen tar. Förvånad att du är nöjd med valutan du får av modochannel.
Senaste inlägget var nio dagar sedan. 79:- /månad är samma summa som tex expressen tar. Förvånad att du är nöjd med valutan du får av modochannel.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon:
Jo absolut men tycker att vi får ge Jon lite tid, även i början kritiserades Modo Channel. Tycker jag får bra valuta för de 79 kr jag lägger på kanalen.
Jo absolut men tycker att vi får ge Jon lite tid, även i början kritiserades Modo Channel. Tycker jag får bra valuta för de 79 kr jag lägger på kanalen.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Det finns väl hur mycket som helst som man kan visa i Modo channel, alla människor som jobbar med matcherna osv. Lite får väl Jon komma på själv som ansvarig för kanalen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava:
Jag tror på Jon men har dock fått vara där rätt kort tid änsålänge så tänker iaf ge honom lite tid.
Försnacket inför varje match är en väldigt bra idé!
Jag tror på Jon men har dock fått vara där rätt kort tid änsålänge så tänker iaf ge honom lite tid.
Försnacket inför varje match är en väldigt bra idé!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Jag la ner när Modochannel när Frank slutade. Har inte riktigt förstått anledningen till att signa upp mig igen. Jag uppfattar tjänsten som något som är till för de som jag som inte bor i närheten för att kunna gå på matcher och ändå vill stötta på något sätt. Just nu kan jag lika gärna swisha några hunkor då och då till ModotillSHL istället..
Kul om de kunde växla upp och köra för- och eftersnack även inför bortamatcherna.
För- och eftersnack vid varje match kryddat med Fredrik Warginslag och nyheter ang. trupperna räcker för mig för att köpa tjänsten igen och fortsätta att swisha till MoDotillSHL.
Kul om de kunde växla upp och köra för- och eftersnack även inför bortamatcherna.
För- och eftersnack vid varje match kryddat med Fredrik Warginslag och nyheter ang. trupperna räcker för mig för att köpa tjänsten igen och fortsätta att swisha till MoDotillSHL.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Skulle gissa det är året innan SM-guldet, dvs säsongen 2005/2006.
Samma tröja 06/07 fast med tjocka röda bokstäver på ryggen vill jag minnas.
Samma tröja 06/07 fast med tjocka röda bokstäver på ryggen vill jag minnas.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Tur att man har inloggning till ÖA ! Dom kör på dom 😉
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Håller verkligen med , där får dom verkligen ett stort minus från min sida !
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kunglouie:
Tisdag - hemma
Fredag - Almtuna
Söndag - hemma
Onsdag - Karlskoga
Almtuna är ju hyfsat lindrig bortaresa och så är det lite luftigt mellan matcherna också. Borde gå bra.
Tisdag - hemma
Fredag - Almtuna
Söndag - hemma
Onsdag - Karlskoga
Almtuna är ju hyfsat lindrig bortaresa och så är det lite luftigt mellan matcherna också. Borde gå bra.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Det är ganska skamligt att ta betalt för en tjänst och sen nästan aldrig leverera.
Det är ganska skamligt att ta betalt för en tjänst och sen nästan aldrig leverera.
+ 1
Sv: Silly season
snowden: oj ursäkta, skrev lite hastigt och tror alla förstod utan problem förutom du då, åter igen ursäkta det slarviga språkbruket.
+ 11
Sv: Silly season
Tarasov: undrar hur skadeläget är för Sebastian Karlin lät positiv i en intervju förra veckan iaf
+ 1
Sv: Silly season
Tarasov:
Det finns lite olika spår att gå, och laget känns rätt så flexibelt. Exempelvis kan Sebastian O i princip spela i alla 4 kedjor, samma gäller Tanner. Men prio 1 bör vara någon som kan vara skytt i PP helst till vänster men även till höger går bra.
Men samtidigt så blir en Bryggman ledig tycker jag man skall gå efter honom om allsvenskan är aktuell. Någon gång i februari önskar jag 14 forwards plus div 1 gänget och juniorer.
För hade Lindewall poängfest i div 1 igår. Oscar N lirade inte så kanske med i vår trupp på tisdag.
Det finns lite olika spår att gå, och laget känns rätt så flexibelt. Exempelvis kan Sebastian O i princip spela i alla 4 kedjor, samma gäller Tanner. Men prio 1 bör vara någon som kan vara skytt i PP helst till vänster men även till höger går bra.
Men samtidigt så blir en Bryggman ledig tycker jag man skall gå efter honom om allsvenskan är aktuell. Någon gång i februari önskar jag 14 forwards plus div 1 gänget och juniorer.
För hade Lindewall poängfest i div 1 igår. Oscar N lirade inte så kanske med i vår trupp på tisdag.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7639}: Nästan så att man tycker MoDo channel är höstens besvikelse !
Händer ju ingenting förutom vid matcherna !
Händer ju ingenting förutom vid matcherna !
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7639}: Mikael Liljeholm Umeå gör en del filmer om Löven. Det är han som har Youtubekanalen MOS
Detta borde Jon ta lärdom av
www.bjorkloven.com/artikel/ehbkak0uu-2e4ad/bjorkloven-bakom-kulisserna
Detta borde Jon ta lärdom av
www.bjorkloven.com/artikel/ehbkak0uu-2e4ad/bjorkloven-bakom-kulisserna
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Väldigt besviken på att Modo channel inte lagt upp någonting under uppehållet. Kan förstå att det tog semester men abstinensen är enorm, en kort efter-tränings intervju om dagen hade gjort stor skillnad.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jobbigt spelschema för herrarna framöver, närmaste 5 matcherna. Varannan match hemma/borta. Blir ett jäkla hattande fram och tillbaka. Hoppas det går bra ändå.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Lite Hockey här då och J 20 !
54.09 gör Brynäs 1-4 , 59.38 kvitterar MoDo till 4-4 och vinner sen på straffar !!!
54.09 gör Brynäs 1-4 , 59.38 kvitterar MoDo till 4-4 och vinner sen på straffar !!!
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Det är nu Foldron ska komma och stämma i bäcken, men man bör ha koll på ifrågasatta barnprogram tidigt 70tal dock, och vem har inte det?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: kvällens sista ledtråd, det var inte så här illa, vår kaptenshäst lever, trots magsjuka
www.youtube.com/watch?v=4dNoYutvT9E
www.youtube.com/watch?v=4dNoYutvT9E
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Golden boy : Ja, uppskattar ditt svar, men vi fortsätter på Pålle-spåret, ännu en häst, Kaptenernas kapten.......lite äldre nu.
För gammalt för dej, men för de som var med på 70talet är det enklare
Fast Robyn hade kanske en gammal häst
För gammalt för dej, men för de som var med på 70talet är det enklare
Fast Robyn hade kanske en gammal häst
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Lilla sportspegeln och artisten är då Robyn, detta är en ren chansning.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Sinnesjukt vilken skillnad det va på borta och hemma numren på dem tröjorna skillde kopiöst i storlek
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Dagens tröja nummer 7:
Fick ju veta att jag inte hade koll på så mycket av en väldigt 'duktig' HS-skribent, men utmanar och lägger ut en tröja till då.
Här är ännu ett häst-tema, dessutom ett C på tröjan igen
Vem döljer sej bakom denna tröja , årgång, vilket barnprogram kan man förknippa spelaren med, och vem sjöng originalet. Kan man detta är man inte normal!!
Fick ju veta att jag inte hade koll på så mycket av en väldigt 'duktig' HS-skribent, men utmanar och lägger ut en tröja till då.
Här är ännu ett häst-tema, dessutom ett C på tröjan igen
Vem döljer sej bakom denna tröja , årgång, vilket barnprogram kan man förknippa spelaren med, och vem sjöng originalet. Kan man detta är man inte normal!!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: Mitt förslag är att vi lånar in Tambellini inför de 5 finalmatcherna mot Löven i april
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Åsså dök Sören Perssons namn upp,brrrr.
Nu är jag ju ingen fan av att hänga ut allt här på HS, speciellt inte om man ej står upp för sina sanningar' även om de inte var sanna...
Men Sören Persson ger mej en olustig känsla. Han var troligen en bandydomare som bytte isyta
Nu är jag ju ingen fan av att hänga ut allt här på HS, speciellt inte om man ej står upp för sina sanningar' även om de inte var sanna...
Men Sören Persson ger mej en olustig känsla. Han var troligen en bandydomare som bytte isyta
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Ja det finns domare som har gjort bort sig regält!
Minns ni dessa groder?
Minns ni dessa groder?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Om vi inte anvnäder oss av ett lån nu när ska vi någonsin göra det? Det är viktiga poäng som står på spel nästa vecka jag vill inte se fler bottennapp därför att vi har för tunn trupp.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: Fast vi får väl bara göra ett SHL-lån per säsong? Eller har jag helt fel. Får man bara låna en ska det ske med omsorg de luxe
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Vore det inte läge att låna in nån forward från SHL? SHL har uppehåll nästa vecka så det skulle passa bra?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Var det inga landskamper för juniorer? Vet ej, men något måste det berott på.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: 48 timmar kvar, har man sett de mest kulturella filmerna genom tiderna, vet man vad som kan hända på så kort tid.
Tror MoDo slår tillbaka med kraft mot Västerås. Mesost-attityden från senaste matchen är totalt eliminerad!!
Tror MoDo slår tillbaka med kraft mot Västerås. Mesost-attityden från senaste matchen är totalt eliminerad!!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Är det match snart??? Världens längsta och mest menlösa uppehåll.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Finns nog en vänskap såklart, om man bor i samma stad och stöter på varann ibland. Men hoppas elitdomare ändå kan skilja på rättvisa och 'vänskap' när det spelas om det.
Men , som du säger, en domare ska rikta lika mycket uppmärksamhet mot 'bortalaget' i sådana fall.
Spelade en match(fotboll) på hyfsad nivå när domaren kom från egna föreningen och bytte om ihop med hemmalaget. Påpekade det olämpliga i detta och fick min enda utvisning på 20 år som bollsparkare. Han ogillade ifrågasättande av kompis-mentalitet, så behövdes inte mycket innan man fick gå ut
Men , som du säger, en domare ska rikta lika mycket uppmärksamhet mot 'bortalaget' i sådana fall.
Spelade en match(fotboll) på hyfsad nivå när domaren kom från egna föreningen och bytte om ihop med hemmalaget. Påpekade det olämpliga i detta och fick min enda utvisning på 20 år som bollsparkare. Han ogillade ifrågasättande av kompis-mentalitet, så behövdes inte mycket innan man fick gå ut
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Håller med dig i din beskrivning, Ser inte bra ut, även om det inte finns någon vänskap i det. Så är det alltid hur det ser ut som man måste rätta sig efter.
Predikade det många gånger på domarutbildningar.
Står ni 5 min hos det ena laget och prata så gör ni det hos det andra laget också. Det finns många ögon som studerar er och bedömer er!
Håller med dig i din beskrivning, Ser inte bra ut, även om det inte finns någon vänskap i det. Så är det alltid hur det ser ut som man måste rätta sig efter.
Predikade det många gånger på domarutbildningar.
Står ni 5 min hos det ena laget och prata så gör ni det hos det andra laget också. Det finns många ögon som studerar er och bedömer er!
+ 1
« Föregående · 2253164 · Nästa »

