« Föregående · 2537221 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
Tarasov: Fy faen! Inser nu att det blir mer eller mindre ett heltidsjobb att hänga med här 😜
Tur att man inte har något liv
Tur att man inte har något liv
+ 4
Sv: Silly season
Tarasov: nytt försök på Jayden Halbgewachs kanske? Var hans första åt i Europa, Free agent och såg mycket bättre ut på slutet
Sv: Silly season
dempa: får se om han får ett 1way kontrakt eller inte. Tror hellre han spelar SHL än AHL nu
Sv: Silly season
Undrar om en sån här spelare hade kunnat göra bra ifrån sig i SHL? ”Bara” 178 cm men väger 90 pannor och har sprutat in poäng.
www.eliteprospects.com/player/101957/brandon-hawkins
www.eliteprospects.com/player/101957/brandon-hawkins
Sv: Silly season
Tarasov: tror definitivt inte Kaut vill ge upp NHL, han är bara 23 år och är väl RFA hos Sharks, där han ju faktiskt fick chansen efter sejouren i Avs. Han blir kvar.
Sv: Silly season
SPOODI:
Det beror på men iaf kommer han in över våra befintliga spelare. Bra spelförståelse
Det beror på men iaf kommer han in över våra befintliga spelare. Bra spelförståelse
Sv: Silly season
KB:
Tycker den här killen är riktigt bra, dock lite osäker på hur knäskadan påverkar honom.
Tycker den här killen är riktigt bra, dock lite osäker på hur knäskadan påverkar honom.
Sv: Silly season
Tarasov: Jo. Är väl egentligen för han har kopplingen på fler än ett sätt med hans tidigare sejour här, Hinken/Colorado, polare med Woods etc. Är på rätt hylla och inte helt orimlig att drömma om.
Jag gillar att förutom hans spel på isen så uppvisade han en jäkla fin karaktär också, trots kort tid i klubben. Stod upp för lagkamrater.
Jag gillar att förutom hans spel på isen så uppvisade han en jäkla fin karaktär också, trots kort tid i klubben. Stod upp för lagkamrater.
+ 5
Sv: Silly season
SPOODI: Viksten funderar på att lägga av, har det tufft med cancer i familjen. Då är nog det sista han vill att flytta norrut längre ifrån sin familj
Sv: Silly season
Tarasov: Viksten från FBK då? Vi behöver en rightare till förstakedjan som kan göra poäng
Sv: Silly season
Bad_Brett:
En av få spelare man har en bild av, övriga namn vet man inte så mkt om ungefär som heponiemi
En av få spelare man har en bild av, övriga namn vet man inte så mkt om ungefär som heponiemi
+ 1
Sv: Silly season
SPOODI: Vettefan med Fagemo, har haft svårt att ens etablera sig i AHL under en längre tidsperiod trots att han kommit igång nu. Han är en begränsad spelare.
Sv: Silly season
Tarasov: Kaut har verkligen blivit forumets nya Darren Haydar. Ruskigt imponerande att bygga en sådan kultstatus efter 5 poäng på 8 matcher i klubben (ungefär samma poängsnitt som Edwin Hedberg hade).
Verkar ha lossnat för honom rejält efter flytten till Sharks dock - Någon speciell anledning till varför han skulle ge upp NHL-drömmen nu?
Verkar ha lossnat för honom rejält efter flytten till Sharks dock - Någon speciell anledning till varför han skulle ge upp NHL-drömmen nu?
+ 4
Sv: Silly season
Tarasov: defensiven är det viktigaste egentligen. Övertygad att Karlin kommer försöka spela med oss som han spelade med Västervik kommande säsong
Sv: Silly season
{10015}: både kaut och fagermo bör kunna göra 40p var i SHL, med en bra defensiv bör det räcka. Beror också på vad vi får in för center och en till ytter
Sv: Silly season
SPOODI: Den där forwardsuppställningen är alldeles för svag. Vi måste in med 5 forwards enligt mig för att iaf kunna utmana om en play in plats.
+ 2
Sv: Silly season
{10015}: om man tänker lite nytt då.
Woods-Ny-Kaut
Ny-dickinsson-fagermo
Aagard-EJK-Niederbach
Ohlsson-AP-Mannberg
Hade varit ganska intressant beroende på vad man tar in. Balanserade kedjor med en rightare i varje med
Edit: fast fart fan ska södergran in här
Woods-Ny-Kaut
Ny-dickinsson-fagermo
Aagard-EJK-Niederbach
Ohlsson-AP-Mannberg
Hade varit ganska intressant beroende på vad man tar in. Balanserade kedjor med en rightare i varje med
Edit: fast fart fan ska södergran in här
Sv: Silly season
hockey_21: Helt fel ålder på Videll, spelare i utförsbacken är inget vi ska satsa på.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Det har har ännu inte kommit ett matchreferat från sjunde matchen, sover de eller vad är det frågan om!!!!!!!!!!!!
Det har har ännu inte kommit ett matchreferat från sjunde matchen, sover de eller vad är det frågan om!!!!!!!!!!!!
Sv: Silly season
Tarasov: Fagemo i en förstakedja är enligt mig för svagt. I en andrakedja däremot, absolut.
Sv: Silly season
SPOODI:
Tycker först och främst att vi ska köpa in spelare till förstakedjan. Vi ligger redan långt efter.
Tycker först och främst att vi ska köpa in spelare till förstakedjan. Vi ligger redan långt efter.
Sv: Silly season
SPOODI: Jag kan ha blandat ihop detta men jag har för mig att jag senaste dagarna läst att Vejdemo inte blir kvar i Skansen.
Sv: Silly season
JoakimE: skulle vi kunna plocka vejdemo från Dif för att köra som ytter i en andra/tredjelina? Tycker han var riktigt bra i djurgården hela slutspelet och då har han varit borta ett år med skador. Tror han hade varit en mycket bra ytter i SHL
+ 1
Sv: Silly season
Tarasov: Är lite osäker på om Fagemo verkligen skulle vara rätt spelare? Kommer han klara av att göra tillräckligt med mål när Jori verkar vara passaren?
Sv: Silly season
Tarasov:
Målisar
Olkinuora - X
Hägg - Rundblad
Bernhardt - Näsen
Norlinder - Folin
Berg/Ingman/Wahlberg
Fagemo - Jori L - X
Kaut - JD - Woods
Södergran - Niederbach - Aagaard
Ohlsson-EJK - AP
Mannberg-OP
Något sådant beror vem man bryter med också. Men ser gärna Back + 2 fw
Målisar
Olkinuora - X
Hägg - Rundblad
Bernhardt - Näsen
Norlinder - Folin
Berg/Ingman/Wahlberg
Fagemo - Jori L - X
Kaut - JD - Woods
Södergran - Niederbach - Aagaard
Ohlsson-EJK - AP
Mannberg-OP
Något sådant beror vem man bryter med också. Men ser gärna Back + 2 fw
Sv: Silly season
Tarasov: Hade varit kul. Tyckte han var riktigt bra när han var här senast, lite som södergran fast bättre skott och spelsinne.
+ 1
Sv: Silly season
{9566}:
Gillar honom men känns som att vi har den typen redan. Tror fö han skulle må bra av att vara ledande back i ett allsvenskt lag
Gillar honom men känns som att vi har den typen redan. Tror fö han skulle må bra av att vara ledande back i ett allsvenskt lag
Sv: Silly season
Philip Westerlund, utlånad från HV71
till Ilves, han var bra i TIK när vi var i HA.
Rightare och har säkert utvecklas och kommer att utvecklas.
till Ilves, han var bra i TIK när vi var i HA.
Rightare och har säkert utvecklas och kommer att utvecklas.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TickledDonkey: När Ingman står bara å njuter och nynnar med också , då är det nära orgasm för en annan !
+ 1
Sv: Silly season
KB: My bad, hade missat det helt. Då är det väl förmodligen bara dålig journalistik från Sportbladets sida...
Känslan är att det kommer bli en del överraskningar. Olle Eriksson Ek, Muzito-Bagenda, Pooley, Olkinuora, Eltonius... Silly Season har verkligen börjat ...silly.
Känslan är att det kommer bli en del överraskningar. Olle Eriksson Ek, Muzito-Bagenda, Pooley, Olkinuora, Eltonius... Silly Season har verkligen börjat ...silly.
+ 2
Sv: Silly season
{5647}: I början av säsongen klagade många supportrar på just det, han är väldigt svår att spela med. Bogren fick laborera flera gånger för att hitta nån som kunde spela med honom. Tydligen väldigt krävande i omklädningsrummet också, om nu MoDo skulle ha en chans på honom (vilket är osannolikt) så skulle han inte passa in i Karlins spelsystem.
Sv: Silly season
Gavelo: Jag tycker att Videll var bästa forward, men jag är inte säker på att han är en spelartyp vi vill ha. Tycker att han kör lite efter eget huvud och att man behöver anpassa sitt spel lite när han är inne för att passa just honom. Det är det lätt värt på allsvensk nivå, men det kan nog bli lite kulturkrockar också.
+ 2
Sv: Silly season
Bad_Brett: Kanske. Fast det är ju ännu konstigare då han har gällande kontrakt med AIK.
Sv: Silly season
KB: Är väl inte omöjligt att de haft en överenskommelse som bara gälllde för allsvenskt spel?
Sv: Silly season
Rurik: Hinken bekräftar det även på ÖA (att det är falskt).
Hade vi haft större utrymme längre ner i laget så skulle jag gilla en sån värvning.
Hade vi haft större utrymme längre ner i laget så skulle jag gilla en sån värvning.
Sv: Silly season
Esox: vet inte om något nämnt det än, men Mattias Persson skriver på twitter att muzito-ryktet är falskt.
Sv: Silly season
{10015}: Det kan du nog ha rätt i men det kittlar lite ändå. Jag släpper det nu men tycker det var en intressant tanke att ha Linus i MoDo.
+ 1
« Föregående · 2537221 · Nästa »