« Föregående · 2595953 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
smyl: O'Regan verkar vara en helyllekille. Även om jag älskar galningar så är det skönt att klubben scoutar smart. Killen har skills och han kommer växa. SHL är en äcklig liga. Det är för tight för att jag ska sova gott.
+ 2
Sv: Silly season
Rytter: håller med 100p; är allt för tålamod i dagens läge - mindre motgångar är dessutom inte endimensionella utan resulterar ofta i styrkor längre fram.
Vinnarkulturen samt underdogmentaliteten trots deras storslagna seriespel under föregående säsong är viktiga delar för modos shlresa. Oregan plockades ju mkt för att han också är en människa som passar i gruppen - förutom sina hockeytillgångar förstås
Vinnarkulturen samt underdogmentaliteten trots deras storslagna seriespel under föregående säsong är viktiga delar för modos shlresa. Oregan plockades ju mkt för att han också är en människa som passar i gruppen - förutom sina hockeytillgångar förstås
+ 3
Sv: Silly season
Costanza: gillar Hilmi på kebabenekaise men försöker omvända honom, snart är det grön rött vitt där
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: ja skulle kaut å rantakari gå modo då vore vi ok. Ever...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Dom nämnde ju MoDo , Foppa och Sedinarna På spåret ett par gånger
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Haha, bäste Vän, men för mej är det fortfarande svart i stället för rött. Är det jag som är färgblind?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Nu först är jag med 😅 Tror nog att det är nog du som är lite färgblind 🤪🤪 , mina färger och hjärtan är då RÖTT ❤GRÖNT 💚VITT 🤍
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Jo, skäms lite inför smurfen, en god vän. Men visst är våra färger Röda Gröna och Vita.
Får ta den diskussionen med honom när det åter blir gryning
Får ta den diskussionen med honom när det åter blir gryning
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Elvenäs spelar med Hrivik och Chelarik. Max spelar med Lang och Zacke. Elvenäs och Lang är väldigt bra just nu enligt mig.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Inga töntiga små hober, detta är reality innan Peter Jackson fick för mycket pengar. att denna film inte fick X antal Oscars beror helt och hållet på minimal budget och korruption av de som delar ut Oscars.
För alla över 11 år, missa inte detta mästerverk. en dokumentär som alla skolor, privata, kommunala , religiöst styrda från totalitära regimer, borde ha som grundmaterial i samhällskunskap
För alla över 11 år, missa inte detta mästerverk. en dokumentär som alla skolor, privata, kommunala , religiöst styrda från totalitära regimer, borde ha som grundmaterial i samhällskunskap
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: Synd, när man sitter o kollar på Braindead för sjuttonde gången
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Leksands viktigaste spelare ever nyper karlin bara så här! Nä tror ej...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Tror inte Ruohooma är aktuell för MoDo nästa säsong oavsett
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bössa 68:
Tycker att Gradin ska kuppa lite och köra en fräck värvningsbomb till nästa säsong och värva hit.
Ruohomaas radarkompis Max Véronneau.
Han har även spelat med Riley Woods.
Han känner Nänsen. Whalberg och Berg.
1 värvning och linan är klar!
Då har vi våran rightare!
Och då har vi en 1: a lina med både spelskicklighet och avslutare
Véronneau - Ruohomaas - Woods.
Tycker att Gradin ska kuppa lite och köra en fräck värvningsbomb till nästa säsong och värva hit.
Ruohomaas radarkompis Max Véronneau.
Han har även spelat med Riley Woods.
Han känner Nänsen. Whalberg och Berg.
1 värvning och linan är klar!
Då har vi våran rightare!
Och då har vi en 1: a lina med både spelskicklighet och avslutare
Véronneau - Ruohomaas - Woods.
+ 1
Sv: Silly season
Ben Perrault: Du och jag kommer att snacka MoDo på Östermalm! Kebabnekajse och Gröna Älgen är Lövenhak. Det kan vi ändra på ;-)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: nä men det var ett jävla liv om att vi inte fick skriva av originaltexten förut men jag tänkte bara väcka gamm gubbn.
Sv: Silly season
smyl:
Hade alltid kunnat vara värre.
Skellefteås import Sikura har orkat med 2 ass på 13 matcher. Var väl vissa här som var lite sugen på honom tidigare.
O'Regan har ju gått bättre med sina 5p på 11 matcher.
Hoppas uppehållet gör honom gott så han får träna ikapp och komma in i det på riktigt.
Hade alltid kunnat vara värre.
Skellefteås import Sikura har orkat med 2 ass på 13 matcher. Var väl vissa här som var lite sugen på honom tidigare.
O'Regan har ju gått bättre med sina 5p på 11 matcher.
Hoppas uppehållet gör honom gott så han får träna ikapp och komma in i det på riktigt.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bössa 68: Inspector Closeau, I presume.
Om du ser det nödvändigt kan jag stänga av mej själv, du får bestämma tiden Herr Ömfot, med konkret anledning då. Lite frostig attityd idag va?
Om du ser det nödvändigt kan jag stänga av mej själv, du får bestämma tiden Herr Ömfot, med konkret anledning då. Lite frostig attityd idag va?
+ 3
Sv: Silly season
puffe: På tal om Ståhl: www.aftonbladet.se/sportbladet/a/Wb24Qa/har-lyfter-stahl-350-kilo--fem-ganger
350kg marklyft x5 utan remmar. Vek är han inte :)
350kg marklyft x5 utan remmar. Vek är han inte :)
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: vad säger du Tarasov? Får puffe stjäla utan avstängning?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ber om ursäkt om detta redan behandlats, men Roger Rönnberg är faktiskt ganska sympatisk och bjuder på sej själv
"Hans mest pinsamma minne var med Tre Kronor på en träning i Jönköping.
– Jag var så dum i huvudet att jag åkte fram till Peter Forsberg med en taktiktavla och pratade om spel i fem mot tre. Peter hade kunnat snoppa av mig rejält, men var ödmjuk och lyssnade artigt. Sen åkte han ut och gjorde som han ville, haha. Fy fan vad jag skämdes.
– Skulle lilla jag lära Peter Forsberg spela hockey? Jag fick en läxa jag aldrig glömmer."
"Hans mest pinsamma minne var med Tre Kronor på en träning i Jönköping.
– Jag var så dum i huvudet att jag åkte fram till Peter Forsberg med en taktiktavla och pratade om spel i fem mot tre. Peter hade kunnat snoppa av mig rejält, men var ödmjuk och lyssnade artigt. Sen åkte han ut och gjorde som han ville, haha. Fy fan vad jag skämdes.
– Skulle lilla jag lära Peter Forsberg spela hockey? Jag fick en läxa jag aldrig glömmer."
+ 15
Sv: Silly season
Costanza: Gärna med Loob på plats, och korven köper vi i Grums, inga extra inkomster till Knösarna tack!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Otroligt spänd på att få se honom i vårt (förhoppningsvis SHL) lag nästa säsong.
+ 1
« Föregående · 2595953 · Nästa »

Undrar hur det låter här om det visar sig att
O Reagan sprutar in med poäng mot säsongens slutspurt.. ? Och blir typ en Riley Woods?
Då hittar man en annan som man skall skicka typ som fallet var med Brickley förra året...
Hur det lät här då ...
Och att Gradin måste förlänga med O Reagan?