« Föregående · 2773206 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Bad_Brett: Och nu sätter man Lucas åt sidan, med Vigneault på kanten och Niederbach i mitten. Vad tror man att det kommer mynna ut i?
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
{10015}: måste till kaos, ordentligt kaos,
Fy fan vilken känslolös match. värre än Växjö
Fy fan vilken känslolös match. värre än Växjö
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
modoitmagnus: Dom tror väl att dom är världsmästare efter segern mot Frölunda !!
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
{10015}: Snyggt av Niederbacher! Lyckas liksom klanta bort även de enklaste situationerna...
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Bad_Brett: Ett offensivt gäng med majoriteten allsvenska spelare mot ett disciplinerat SHL-lag.
Dom vet exakt vart dom ska vara i egen zon och boxar ut konstant. Hoppas det åtminstone blir en hedersam förlust.
Dom vet exakt vart dom ska vara i egen zon och boxar ut konstant. Hoppas det åtminstone blir en hedersam förlust.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Bad_Brett: Deras spelare står rätt.hela.tiden. Sjukt beundransvärt.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Blek insats av modo...är det nerverna?
Karlin får väcka dom i pausen
Karlin får väcka dom i pausen
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Smurfen: Ser ut som att Karlin torskar coachkampen rejält. Örebro vet exakt hur de ska spela sig ur vårt pinchande.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Bössa 68:
Vi börjar äta oss in, men Örebros filosofi är ju extrem defensiv disciplin och (då glömde jag plötsligt ordet jag letade efter, men) Ut-tryckning av vårat spel till intetsägande ytor. Därav det oerhört tråkiga spel det alltid blir mot Örebro. Ett mål framåt, så ligger man bra till. Ett mål emot, då ligger man risigt till.
Vi börjar äta oss in, men Örebros filosofi är ju extrem defensiv disciplin och (då glömde jag plötsligt ordet jag letade efter, men) Ut-tryckning av vårat spel till intetsägande ytor. Därav det oerhört tråkiga spel det alltid blir mot Örebro. Ett mål framåt, så ligger man bra till. Ett mål emot, då ligger man risigt till.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Greenwolper: gillar jaseks känslor💪 in med lite tuffare tag å vinn duellerna nu
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Bössa 68: Time Out tas inte i MoDo , det är sen gammalt!!!
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Foppatofflan: herregud vad sämst vi är!! Ta time out läppgnagarn.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Sigge: Vi möter ett jäkligt tungt lag och så har de Arntzen i mål. Gud vet var detta kommer sluta.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
{10015}: Undrar om inte Milan Sundström hade klarat det fysiska spelet bättre än Jasek.
Tänk att Hinken trodde Jasek skulle ersätta Dickinson.
Tänk att Hinken trodde Jasek skulle ersätta Dickinson.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Foppatofflan: det är total klasskillnad första åtta minuterna. De här två lagen är på helt olika nivåer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Sigge: Hur tung är Jasek egentligen? Får en knuff av Örebrospelare och han flyger som en vante.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Sigge: dålig start av Modo. Känns väldigt slött..dålig intensitet i allt de gör!
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Paninaro: vad menar du? Sjukt dåligt beslut av Byström inte domaren!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Bössa 68: Nu kan Örebro tryggt och säkert parkera bussen och stänga matchen. Hattrick av Karlkvist innan matchen är slut.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Bad_Brett: Hade vi mött dem här för 10 omgångar sen hade vi legat under med 3-0. Inget dåligt motstånd och det känner man direkt.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Gusse: Inte lika farliga bakåt som med Södergran hoppas vi. Benson får täcka upp bakåt medan Ranta kör sina soloräder
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Bössa 68: Fan vad motvalls man inledde kvällen med.
Men jag är säker på att Lehtinen kan vara minst lika bra som ifjol. Han är verkligen inte ensam om bakåtmålen, även om det syns att han inte är inne i sin rätta mentala zon.
Men jag är säker på att Lehtinen kan vara minst lika bra som ifjol. Han är verkligen inte ensam om bakåtmålen, även om det syns att han inte är inne i sin rätta mentala zon.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Gusse: Förväntar mig ändå att Benson skall vara den stabiliserande faktorn, så jag känner att glaset är halvfullt snarare än tvärtom.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Tarasov: Olle har redan tagit över! Lassi är sönderläst tyvärr
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Sigge:
Nästan hela gänget vid FBKs andra mål fick mindre speltid senast
Nästan hela gänget vid FBKs andra mål fick mindre speltid senast
« Föregående · 2773206 · Nästa »