« Föregående · 2773498 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
{10015}: Tydlig så verka dom inte vara redo änd å tills ikväll trots att det var i lördags
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
SuneMangs: Skönt att ni gör erat jobb. Synd att Modo inte gör sitt. Men men det är en period kvar och modo gör ju alltid bra första perioder. Kan ju hoppas det blir tvärtom nu
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Smurfen: Var det i lördags spelar det väl fan ingen roll. Lika bra att laget får komma igång. Viktiga är att de är redo till i dag.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Silly: jo men det är ju så Modos spelsystem är. Spela bajsmackor i egen zon och flippmackor i mittzonen. Också undrar folk varför det går så dåligt för Modo?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Foppatofflan: Karlin har väl snart sugit av sig läppen så det blir svårt att prata under en timeout
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Vi gör det vi ska och mer därtill, det kan mycket väl bli tvåsiffrigt. Det ekar öde i Jerusalem ikväll.
Hoppas ni vänder mot Gnällbältet nu så får ni avancera ett hack i tabellen :)
Hoppas ni vänder mot Gnällbältet nu så får ni avancera ett hack i tabellen :)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
{10015}:
Vi ger varandra för mycket bajsmackor i försvarszonen så att moståndarna får fast oss hela tiden.Spelar oerhörtstressat och alldeles för dålig fart på pucket!
Vi ger varandra för mycket bajsmackor i försvarszonen så att moståndarna får fast oss hela tiden.Spelar oerhörtstressat och alldeles för dålig fart på pucket!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
{10015}: uttjatat, men någon gång under matchen borde väl time out ha varit lägligt?
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Sigge: Hoppas att både Jasek och Slaskhinken. som är en klippt oduglig sportchef ,är borta imorgon .
Jasek måste ha spelat sin sista match i vår tröja och Slasken sin sista värvning, punkt slut!!!
Jasek måste ha spelat sin sista match i vår tröja och Slasken sin sista värvning, punkt slut!!!
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Sigge: Kan någon påminna mig igen varför vi värvade Byström när alla såg att det var en dålig värvning?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Chamez: Fick dom inte självförtroende av segern mot Frölunda kan man tycka?
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
{10015}: Jag tror att huvuden kommer rulla för HV ikväll. På väg mot liknande förnedring som förra året
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Bad_Brett: Man vill ju inte ha hemmaplansfördel i ett kval. Blivit en överbekvämlighet från senaste säsonger.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Smurfen: Samtidigt utbrister folk på X att det blir HA igen för HV pga deras totalt obrydda spelare. Låt dem vara mer obrydda än våra! Snälla.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Dundee: Egentligen inte. Det ena laget spelar med självförtroende och har inget att förlora. Det andra laget ser bajsnödiga ut. Karlkvist ser ut som mcdavid och gör vad han vill. Modo bjuder på målen
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
{10015}: Samtliga mål Örebro har gjort har kommit efter indianare. Trodde vi skulle sluta med det?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Monno:
Ja oförståeligt. Även om jag tycker att misstagen på 2 och 1 är värre.
Ja oförståeligt. Även om jag tycker att misstagen på 2 och 1 är värre.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
{10015}: Sjukt att lagen åker hit å hämtar tre poäng bara !!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
dempa: Ändå bra att ha en vass förstakedja som kan skapa momentum till sitt lag.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Monno: Jasek är så otroligt korkad att det är sorgligt. Hoppas vi skickar iväg honom till högst bjudande
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Monno: Och speltiden rullar på som vanligt för honom.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Monno: Pinsamt av Karlin att inte våga bänka sopan. Visar att man inte bryr sig.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
dempa: Jasek slår en bajs passning på Karla av alla så han kan vända spel.
Tänker man aldrig på vem man möter?
Tänker man aldrig på vem man möter?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Tarasov: Nu jobbade han åtminstone hem någorlunda men det håller inte med Jasek. Han blir anledningen till att vi torskar.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
modomille: Jävla tjat om Ladue! Klart han är bra. Har inget dåligt att säga om honom. Han gjorde EN tabbe nu. Andra har gjort tusen. Modo behöver åka mer skridskor. Inte en utvisning hittills
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Bössa 68:
För att vara ett lag med puckspelet som styrka så tycker jag de gömmer sig när vi skall spela oss ur.
För att vara ett lag med puckspelet som styrka så tycker jag de gömmer sig när vi skall spela oss ur.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
LaDue är bra. Dom som inte tycker det bedriver bara en hate watch mot hinken.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Bad_Brett: Tycker Ladue är en riktig besvikelse på nästan alla aspekter. Rubins och Brickley var likvärdiga defensivt samtidigt som dom båda hade mycket mer offensiv i sig. Dessutom lär Ladue vara dyrast också ^^ Hinken briljerar
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
NuMo: Brickley utstrålade väldigt mycket ”I’m just happy to be here” vilket är fint i sig men han saknade skärpan för att vara en toppback.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
{10015}: sjukt besviken på insatsen..:hur många 50/50 vinner vi?
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Sigge: Så här kommer det vara fram till kvalet. Vi tar tre poäng var tionde match sen blir det några ströpoäng här och var.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Bad_Brett:
Han är så renodlat defensiv så det är svåranalyserat.
Önskar honom ett mål, risken är väl att det blir hans sista i hans karriär. Bättre att han sparar det till det mest avgörande i MoDos historia i så fall.
Oavsett. Vi har nu tappat vårt självförtroende. Örebro kommer chans till chans.
Dags för en time-out snart. Vi har slutat spela lagspel i positiv mening.
Han är så renodlat defensiv så det är svåranalyserat.
Önskar honom ett mål, risken är väl att det blir hans sista i hans karriär. Bättre att han sparar det till det mest avgörande i MoDos historia i så fall.
Oavsett. Vi har nu tappat vårt självförtroende. Örebro kommer chans till chans.
Dags för en time-out snart. Vi har slutat spela lagspel i positiv mening.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Bad_Brett: Herregud det här allsvenska gänget hittar gång på gång sätt att klanta till det. Bottenlagsbeteende deluxe
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Vikingmodo : Ja du har rätt. Det är flera beslut innan målet som är helt galna. Som toppas av LaDues super blunder. Men gång på gång spelar vi gulligt längs linjen...
Synd då vi började perioden bra...
Synd då vi började perioden bra...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Bad_Brett: Jag tycker definitivt han är bättre än båda. Mer av en karaktärsspelare åtminstone.
+ 1
« Föregående · 2773498 · Nästa »
Oj vad glad Olofsson ser ut. Skönt för honom att göra mål så han kan få ett bra utlandskontrakt till nästa säsong.