Jag vill också ha en egen...
« Föregående · 448535 Till forumet
Sv: Jag vill också ha en egen...
knaskamilla: Det är konferensanläggningen där domarna träffas för att diskutera regelförändringar.
Sv: Jag vill också ha en egen...
knaskamilla: Äh, nu ser jag ju vad det är. Det är den dildo som killarna i Stenarbetarnas Fackförbund köpte med sig hem.
Sv: Jag vill också ha en egen...
knaskamilla:
Jag tror det är den sista pusselbiten som fattas innan botniabanan e klar..
Jag tror det är den sista pusselbiten som fattas innan botniabanan e klar..
Sv: Jag vill också ha en egen...
Ingen som har gissat rätt på vad min bild föreställer än. Paddan är nog närmast, tror jag.
Sv: Jag vill också ha en egen...
Äh, era Guinnessinsnöade typer - på länkad sida hittar ni svaret. När jag ids ska jag läsa mig till hur det hela fungerar.
Sv: Jag vill också ha en egen...
knaskamilla: Tur man slapp kika efter i stjärnorna efter det svaret.
« Föregående · 448535
[bild]www.hockeysnack.com/user/files/14/gissa.jpg[/bild]