« Föregående · 2841259 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
modomille: Knee to the head? 14 matchers avstängning i min bok.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Stor o starka tedenby, lyfter 1 miljon i veckan blir ivägskickad upp på sargen i närkampen. Måste kännas skönt som HV supporter.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Zource: Tar tillbaka vad jag sa om Vigneault. Han är värd 300 med det här spelet.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
NuMo:
Sitter det någon jävel i studion och fryser bilden när MoDo är på väg att göra mål?
Missade det här målet också då bilden frös när vi kom fri. Fick inte se det här målet heller.
Sitter det någon jävel i studion och fryser bilden när MoDo är på väg att göra mål?
Missade det här målet också då bilden frös när vi kom fri. Fick inte se det här målet heller.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Tedenbys pupiller är ju gigantiska.. Måste vara grymt luktsalt i jönköping
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Och där kom första försöket att skada Lehtinen men tur så stod LaDue? Pall och inte ramlade över Lehtinen
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Bössa 68:
Det skulle ju vara skönt om vi började vinna närkamperna igen.
Tendensen är inte så bra även om vi är nära så har vi sjunkit några procent.
Det skulle ju vara skönt om vi började vinna närkamperna igen.
Tendensen är inte så bra även om vi är nära så har vi sjunkit några procent.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
KRB: vi måste spela vårt attack hockey som vanligt! Mörda hv!!!!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Gusse: Trorndet är.mycket nerver hos Olofsson dock. Han vill mycket men tycker inte det stämmer för honom riktigt.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Sigge:
HVs chans är väl om de börjar spela tufft efter sargerna och vinner fram pucken, då kan vi lätt fastna i egen zon,
Det hände en eller två gånger i första,
Men man kan se att vårt lag gillar att spela i kväll
Det påminner lite om den sista matchen mot Djurgården!
HVs chans är väl om de börjar spela tufft efter sargerna och vinner fram pucken, då kan vi lätt fastna i egen zon,
Det hände en eller två gånger i första,
Men man kan se att vårt lag gillar att spela i kväll
Det påminner lite om den sista matchen mot Djurgården!
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
{10015}: Vigges passning är väl det bästa o han måste väl göra skäl för lön😁
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Zource: fyyyyyyyfan vad skönt!!🥳 det var vi värd! Aagaaaaaaaard!!!!🥳🥳
+ 3
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Bössa 68: Idag är det HV som är nervösa. Syns att vi vågar spela ur mycket mera idag
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Framnäs: Haha, fan vad han hatar Blomqvist. Målar alltid mot honom.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
modomille: Dansken är fan snudd på min favoritperson i hela världen. Hoppas Hinken fattat att han är värd vilka pengar som helst
+ 11
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
{10884}: FAN vad skönt att MoDo får göra ett mål i slutsekunderna någongång! Aagaard är så jävla bra tjalala!
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
{10884}:
Haha! Vilken kontring. och just i frispelningen till Aagaard så frös bilden i direktändningen för mig. Det var bara att hålla tummarna för avslutningen och det gick ju bra.
Haha! Vilken kontring. och just i frispelningen till Aagaard så frös bilden i direktändningen för mig. Det var bara att hålla tummarna för avslutningen och det gick ju bra.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
{10884}: Ni har börjat bra men blir farligt om man aldrig får hål, låser sig
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
{10884}: Fast han har ju knappt fått några vassa avslut mot sig än. Det här löser sig!
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Sigge: Spelarna ser nöjda ut med att göra en "bättre match". Många enkla räddningar för Dichow nu.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
{10884}: Vi kommer dominera matchbilden men HV kommer få in några skitmål. Då tar jag hellre hur det såg ut i förra matchen
« Föregående · 2841259 · Nästa »

Fö spelar vi jävligt bra nu!! ❤️