MoDo Hockey - Apropå Ingenting
« Föregående · 2693918 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Alltså dom är snabba o starka. Undra vad dom kör för försäsongs träning?
Alltså dom är snabba o starka. Undra vad dom kör för försäsongs träning?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Jäklar vad Skellefteå gör allt rätt !!
Imponerande förening !!!
Imponerande förening !!!
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}:
Har Malte Susse som idol ?
Fick personlig straff men vet inte vad.
Ska bli intressant ändå o se hur Skellefteå tackla mögle.
Har Malte Susse som idol ?
Fick personlig straff men vet inte vad.
Ska bli intressant ändå o se hur Skellefteå tackla mögle.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Koff: Otroligt tryck i den arenan nu alltså. Kan vara till en fördel att ha matchform.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
4-1 till gänget med 6 fingrar o framtänderna framåt.
Som Leif sa. ”Ser ut som en kofot med fetma”
4-1 till gänget med 6 fingrar o framtänderna framåt.
Som Leif sa. ”Ser ut som en kofot med fetma”
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Ja, blir inte lätt, och alla 3 topplagen spelar hemma, men det är ju alltid dramatik i denna kvalserien, så man får väl hoppas på Hudik ändå. Bittert om man faller på målsnöret ännu en gång
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nu gäller det för Frölunda att släppa fram indianen inom sig. Våga vara rasistiska!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Det stämmer. Hudik har ingenting i sina egna händer. Varken Vimmerby eller Kristianstad får ta 3p sista omgången. Däremot om de tappar poäng samtidigt som Hudik tar 3p så kan det gå. De andra lagen kan till och med ta 2p
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Hudiksvall har bättre målskillnad. Blir det övertid för andra lagen och Hudiksvall vinner så är dom klar för HA
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Någon som kollar SM-Slutspelet? Jag tycker att desto längre slutspelet går desto sämre blir matcherna.. Riktigt tråkig hockey nu och växjö spelar inte ens
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KRB: nej. Hudik måste ta tre poäng och Kristianstad och Vimmerby får Max ta 2p, så går Hudik upp. Har det absolut inte i egna händer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KRB:
Nja. Måste lita på att krisa och vimmer förlora eller tappar poäng nästa omgång
Nja. Måste lita på att krisa och vimmer förlora eller tappar poäng nästa omgång
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Koff: så Hudik, Kristianstad och Vimmerby har chans att gå upp inför sista omgången? Heja Hudik även om de har sämst förutsättningar inför sista omgången
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Koff: Ja, när Östersund gick upp var det absurd avskutning. Kan vi få nåt liknande i år?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: alltså kvalserie systemet är ju ändå sjukt underhållande. Allt kan hända. Det är ju mer ett lotteri nästan
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Vad som helst utom Vimmerby. Om dom går upp får vi snart kalla HA för smålandsligan
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: utvisning Kristianstad med 46 sekunder kvar....men nu stundar straffar....
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Åsså smyger Vimmerby upp som etta om Hudik vinner förlängningen.
Kvalserien till allsvenskan är värsta dramat, nästan varje år
Kvalserien till allsvenskan är värsta dramat, nästan varje år
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Ja, behövs 2 mål på 5 minuter snart för att hålla drömmen vid liv.
Fjärde året i kvalserien, måste vara jobbigt att hålla på Hudik
men nu slogs sista spiken in i Hudik-kistan. Känns som att bandy är grejen i Hälsingland
Fjärde året i kvalserien, måste vara jobbigt att hålla på Hudik
men nu slogs sista spiken in i Hudik-kistan. Känns som att bandy är grejen i Hälsingland
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: domaren i Skellefteå matchen är ju delulu. Ta utvisningar fan allvarligt
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: ganska väntat att Hudik bränner detta gyllene läge. lägg ner verksamheten, vill man säga till dom och Löven 😅
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Gästrin har gjort senaste ledningsmålet för Tre Kronor mot Tjeckien. Står nu på 2+1 på 2 matcher.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}:
Intressant att han tyckte att Ollas Mattsson till FBK smällde högre än Jeppe Olofsson till MoDo...
Jag vet i fan alltså, möjligtvis för att man köper ut honom från ett annat SHL-lag men rent namnmässigt...? Njae.
Känns som han har ett problematiskt förhållande till MoDo i sin journalistiska roll, klassisk överkompensation.
Intressant att han tyckte att Ollas Mattsson till FBK smällde högre än Jeppe Olofsson till MoDo...
Jag vet i fan alltså, möjligtvis för att man köper ut honom från ett annat SHL-lag men rent namnmässigt...? Njae.
Känns som han har ett problematiskt förhållande till MoDo i sin journalistiska roll, klassisk överkompensation.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: sen kan Rögle få ta guldet. Inte fan ska laget som värvar från KHL ta guld
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Helt okej reporter och journalist men han borde inte kommentera ishockeymatcher. Han är MoDoit iallafall.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Borde inte norrlandspojkar som Linus P spela i Hudik istället för KIK?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Varför jobbar Adam där? Nästan skandalöst dålig reporter
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Brödernas hoppas jag konkar och lägger ner hela verksamheten.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Jag vill ha upp Hudik. För egen del firar jag att Boden och Brödernas inte går upp.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Just därför tappar han totalt i markeringen och ger Frölunda 1-1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Vi hade definitivt varit i toppen om vi hade fått gå upp och behålla spelarna från 19/20. Johnson är en ruskigt högklassig forward på den här nivån.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Kvittar lite vilka som går upp nu när Brödernas är avhängda. Hade verkligen velat se dem i HA.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Tycker det är lite komiskt att Frölunda-fansen är så sura över att Johnsson inte återvände till Frölunda efter sitt utlandsäventyr eftersom han är därifrån. Deras "legend" Jonas Johnsson gjorde ju exakt samma sak mot Brynäs när han återvände till Sverige.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Nog kunde man ge sig fan på att SHL-slutspelet skulle bli intressantare när MoDo gick upp...
Nej men ärligt talat.
Unnar lärjungen robban ohlsson att slå ut röde roger...
Tycker serien har många trevliga beståndsdelar.
Nog kunde man ge sig fan på att SHL-slutspelet skulle bli intressantare när MoDo gick upp...
Nej men ärligt talat.
Unnar lärjungen robban ohlsson att slå ut röde roger...
Tycker serien har många trevliga beståndsdelar.
+ 1
« Föregående · 2693918 · Nästa »