MoDo Hockey - Apropå Ingenting
« Föregående · 2821543 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JonathanF: Onödigt ändå av Lassi att göra glidrörelsen bakåt, skärpning!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JonathanF: Skulle inte ens fått PP till att börja med så. Kommer ej bli mål
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Leksand kommer igenom så enkelt gång efter gång. Beklämmande dålig defensiv vi har.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Om 5 minuter gnäller målisen men då av MoDos bländande anfallsspel!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: Det där kunde väl målvakten kläckt ur sig innan nedsläpp?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille:
HAHA aldrig varit med om men det måste ju ändå ses som ett problem men framförallt borde man ju justerat detta innan nedsläpp
HAHA aldrig varit med om men det måste ju ändå ses som ett problem men framförallt borde man ju justerat detta innan nedsläpp
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Typiskt att deras målis är en sån där som vågar säga till
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
S-vikaren: Ser ut att vara rätt trött stämning i arenan. Kom igen nu MoDo
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Experter.. Gissar lika mycket som en random supporter.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tittat i min spåkula, Leksand vinner med 4 - 2
Nu har jag kinxat ;)
Nu har jag kinxat ;)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KRB: Vad fan läser jag? Kenttä som väl dubbats till Jesus i södra Västerbotten tar in en back med -20 i Alpligan, för att spetsa till bygget nu inför slutspelet. 😂😂
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava:
Jag tror vi vinner enkelt i kväll, Lassi kommer att storspela och laget är i toppform
Det kändes som de flesta hade förväntat sig en tuff match senast mot Frölunda, det går inte att vinna alla matcher och när förlusten ändå på förhand skulle komma blev det lägligt att vila Lassi!?
Laget i övrigt gick inte heller på maxvilja matchen igenom!?
Jag tror på en klar seger!
Jag tror vi vinner enkelt i kväll, Lassi kommer att storspela och laget är i toppform
Det kändes som de flesta hade förväntat sig en tuff match senast mot Frölunda, det går inte att vinna alla matcher och när förlusten ändå på förhand skulle komma blev det lägligt att vila Lassi!?
Laget i övrigt gick inte heller på maxvilja matchen igenom!?
Jag tror på en klar seger!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Har nu bytt från dom två efter hänga brudarna till en brud som är MODO IT istället, känns bra !!!!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava: sant. I den bästa av världar tar laget med sig att vara hårdare och vassare runt båda målen, då kommer det sluta bra
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Idag är RedNek med fru på plats i klacken.
Jooorå, menså-att...
Jooorå, menså-att...
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava: Ja, men då är MoDo inte heller värda att vara i den här ligan. Har andra tankar idag. Inga jävla bortförklaringar. Hela klubben är ansvarig om vi åker ut och det är garanterat välförtjänt. Gäller alla klubbar.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Werner: Jag är MoDoröv men svinrädd för att laget blivit mätta och tror att de kommer att vinna SM-guld bara för att de hamnar över ett streck. Nä, nu är det att gnugga som f-n som gäller i varje match framöver! Som matchen mot Frölunda. Livsfarligt att tycka att man spelat bra och varit bättre än Frölunda men komma hem med noll poäng. Målsättningen borde vara 3 poäng och att varje match är i ett slutspel. Allt annat är ointressant. (Ok. Mot Brynäs kan de få slappna av och checka ut och ställa OEEK men annars är det fullt fokus som gäller..) Btw. Häftig match för er som ska se den live. Svårt avundsjuk på er.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jan-Erik : Sjukt mycket hockey idag! Först MoDo, sen Sverige och sen avslutar vi natten med Kanada mot USA
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Werner: Ja, goda förutsättningar för fullsatt. Förutseende av MoDo-ledningen att just denna gång få till en matchstart kl. 15.15 på lördag så att folk hinner vidare och se matchen mot Finland sen. Blir hockey hela kvällen, goodbye Mello!
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Själv var jag på besök i Karlstad och hade min MoDo halsduk på mig, detta ledde till en bortamatch med en Karlstad tös. MoDo öppnar många dörrar på glänt....
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Själv gick jag omkring med en nyinköpt snygg MoDo mössa på mig här i Umeå igår kväll, många lyckliga blickar fick jag på mig .
Två brudar gick i släp tåg efter mig hela tiden , var det MoDo mössan tro ?
Oj vilken KÄRLEK man kände igår på hjärtans dag till MoDo ❤💚🤍 (varför blir rött svart för ???)
Två brudar gick i släp tåg efter mig hela tiden , var det MoDo mössan tro ?
Oj vilken KÄRLEK man kände igår på hjärtans dag till MoDo ❤💚🤍 (varför blir rött svart för ???)
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Werner: Kötta in pucken! Här i Umeå är det ett jävla rally. Träffat trevliga norrmänn och finnar och de vill bara snacka Forsberg när jag säger att MoDo är bäst i världen 🥳
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Om man får drömma lite och det tycker jag man får göra såhär en lördag inför ett förmodligen fullsatt Hägglunds, så kan vi efter dubbelmötet mot Leksand ligga på play-in 🥳🤌 smaka på den MoDorövar
+ 15
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Jo. En väldigt duktig 08:a. Jag skulle vilja ge Gradin ett annat namn för en annan duktig 08:a från Stockholms området.
Alexander Command. SDE
Men helvete ser att äckel Örebro snott han redan.
www.eliteprospects.com/player/617634/alexander-command
Alexander Command. SDE
Men helvete ser att äckel Örebro snott han redan.
www.eliteprospects.com/player/617634/alexander-command
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
16-åriga Viggo Björck gör mål i debuten för DIF. Hyfsad plantskola.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lulessss: Klart han är bättre än simmaren Alnefelt men inte som att vi MoDoiter skakar av rädsla direkt..
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lulessss: man blir ju inte riktigt klok på hv.....hur fan kan dom inte vara i ekonomisk kris vid det här laget?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Shangattay: Ja, Gullikson är ju på riktigt. Saknar inte längre Persson. Bra rekrytering Öa!
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Hade ändå 91% senast i SHL och stod 6 NHL matcher förra säsongen med 89,2%. Böttre än deras nuvarande målvakter.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JonathanF: Och Brynäs värvar en kille som knappt spelat seniorhockey i Sverige.
Nu kan han va bra men lät behöva lite tid att aklimatisera sig åtminstone.
Mer ett tecken på vad som finns när klubben som nog är favoriter att vinna guld knappt hittar spelare.
Nu kan han va bra men lät behöva lite tid att aklimatisera sig åtminstone.
Mer ett tecken på vad som finns när klubben som nog är favoriter att vinna guld knappt hittar spelare.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lulessss: Konstigt att inte Färjestad värvade honom istället för Lindbäck med tanke på att han tidigare spelat för dem. HV71 med Liljander i spetsen är dock förmodligen riktigt desperata och beredda att betala mer än någon annan klubb. Sedan är dock det förmodligen mer sannolikt att värvningen inte blir av än att den blir av.
« Föregående · 2821543 · Nästa »