MoDo - Kristianstad 6:7
« Föregående · 2324317 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
Bad_Brett: Gath snackar om att vi filmar mycket? Haha Dichow har lagt sig ner och bölat 4-5 gånger nu samt flyttat buren 3 gånger hittills men det är okej om det är hans egna spelare.
+ 3
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
Bara läst om Gath hittills och inte sett han "in action". Skäms han inte? ingen självbild överhuvudtaget.
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
Bad_Brett:
Ja går man på plus minus var Hasa bäst bäste back i grundserien men kanske skall man väga in andra saker.
Ja går man på plus minus var Hasa bäst bäste back i grundserien men kanske skall man väga in andra saker.
+ 1
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
Gusse: Helg ärligt pojkar och flickor, hur många satte i halsen när svenne bågade som sista man på blålinjen strax innan målet?
+ 3
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
Sir: Sjukt snyggt spelat av Sveningsson och Ingman. Sådana där mål gör mig lite extra glad.
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
Om vi vinner ikväll. Får vi välja motstånd i semi ikväll då? Eller snarare sagt om hv väljer bik eller löven?
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
Tarasov:
Hoppas Jelisejevs kan få göra nåt mål, tycker han gör många smarta saker
Hoppas Jelisejevs kan få göra nåt mål, tycker han gör många smarta saker
+ 6
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
Bad_Brett:
Inte lika passivt vid ledning idag, och man vågar anfalla lite mer.
Inte lika passivt vid ledning idag, och man vågar anfalla lite mer.
+ 1
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
dempa:
Försökte googla men hittade inget någon annan kanske är bättre
Försökte googla men hittade inget någon annan kanske är bättre
+ 1
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
{5647}: Kristianstad har växlat upp och satsar allt medans vi är lite passiva och bara lägger bort puckarna, nu måste Modo försöka äga lite puck annars kommer väl 3-3 strax.
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
{5647}:
Är det bara jag eller lyser den där vita fläcken Gath har i håret lite mer när han blir upprörd?
Är det bara jag eller lyser den där vita fläcken Gath har i håret lite mer när han blir upprörd?
+ 7
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
Gick inte ni och vann efter att ha haft den längsta kvartsfinalen 2007? ;)
Kör hårt, HV kan gott och väl få vänta lite!
Modo 2022, HV 2023, DIF 2024.
Kör hårt, HV kan gott och väl få vänta lite!
Modo 2022, HV 2023, DIF 2024.
+ 6
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
Bad_Brett:
Ja sista två lyckades man dock bra, förresten är det inte första vinsten i en positivt slutspelserie sedan 2007. Vi vann visserligen över Tingsryd men det handlade om kval neråt.
Ja sista två lyckades man dock bra, förresten är det inte första vinsten i en positivt slutspelserie sedan 2007. Vi vann visserligen över Tingsryd men det handlade om kval neråt.
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
{5647}: Det här laget måste lida av bipolär sjukdom.
Första perioden var bland det mest tragiska jag har skådat. Period 2 är helt jävla bländande.
Herregud vad skönt. Nu ska jag bli snäll igen.
Kul att Ingman fick avgöra.
Första perioden var bland det mest tragiska jag har skådat. Period 2 är helt jävla bländande.
Herregud vad skönt. Nu ska jag bli snäll igen.
Kul att Ingman fick avgöra.
+ 8
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
{5647}:
Sådär ja, nu är vi i semi.
KIK ska ha cred för hur dom stör oss i matcherna, men vi var de som orkade mest när det började dra ihop sig.
Ska man vara positiv så kan vi ha nytta av denna serie, finns nog inget lag som kan checka som KIK och går så hårt på backarna, så klarar vi denna press lär vi inte bli överraskade av de andra lagens press i semi i alla fall.
Det negativa är att vi måste upp rejält ifall vi ska hota i semi då vi kommer möta ett riktigt bra lag, det vi visat upp bitvis i denna serie kommer inte räcka.
Sådär ja, nu är vi i semi.
KIK ska ha cred för hur dom stör oss i matcherna, men vi var de som orkade mest när det började dra ihop sig.
Ska man vara positiv så kan vi ha nytta av denna serie, finns nog inget lag som kan checka som KIK och går så hårt på backarna, så klarar vi denna press lär vi inte bli överraskade av de andra lagens press i semi i alla fall.
Det negativa är att vi måste upp rejält ifall vi ska hota i semi då vi kommer möta ett riktigt bra lag, det vi visat upp bitvis i denna serie kommer inte räcka.
+ 3
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
Grattis hockeysverige, nu slipper ni se Gath's oförstående helförbannade ansikte på några månader. Kan vi släppa allt tjat om tur/otur och andra ältningar och fokusera på semifinalerna några dagar nu?
+ 1
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
jonsson: nu kan vi bli livsfarliga. Henrik Lundqvist sa att kvarten är den mentalt svåraste matchen. Nu tror jag pressen släpper.
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
Bad_Brett: Men det är väl fortfarande sjukt pinsamt att MoDo är det enda laget av topp 4 som spelat 6 matcher i kvarten😉
+ 7
« Föregående · 2324317 · Nästa »