Monno:jag tycker faan synd om Hensick .... eller kanske inte... Snälla träffa mål.
Modo - Leksand
« Föregående · 1603912 Till forumet
Sv: Modo - Leksand
J F K: Hedberg missade målet två gånger om i kanonlägen. Nu gör Hensick desamma. Kanske dags att träna lite prickskytte
Sv: Modo - Leksand
Monno: Framförallt Påhlssons. Skröder var rätt nära, är en bra målskytt och fick sikta.
Nu fick Leksand ett hyggligt billigt mål också.
Nu fick Leksand ett hyggligt billigt mål också.
Sv: Modo - Leksand
Vet inte om jag är lyckligast över att vi leder med 4-1 eller för att sonen på snart 17 månader som springer med armarna i vädret ropar Dodo
+ 1
Sv: Modo - Leksand
Gusse: Jo då är det ju.
Tycker dock både Skröder och Påhlssons mål var lite billiga dock.
Tycker dock både Skröder och Påhlssons mål var lite billiga dock.
Sv: Modo - Leksand
Monno: Leksands försvarspel visar varför dom släppt in massor av mål innan denna match.
Sv: Modo - Leksand
Monno: Ritola har fan inte alls varit bra idag. Givetvis bra att han gjorde mål, men i övrigt ser han slarvig ut.
Sv: Modo - Leksand
Monno: 3-0 åsso slutar vi spela. Vill inte va den som är den. Men vi kan nog fan tappa det här.
Sv: Modo - Leksand
J F K: Jo. Det är väl lite utav en svaghet det också. Att inte kunna spela enkelt.
Allt han gör är så jävla svårt. Och just nu går det inte riktigt hem för honom.
Allt han gör är så jävla svårt. Och just nu går det inte riktigt hem för honom.
Sv: Modo - Leksand
Monno: Hebsick gör så mycket rätt, men det blir fel. Många gånger ser man intentionen, men timing och självförtroendet är kasst så det blir bara tokigt, vilket är synd.
Sv: Modo - Leksand
ULTIMAVICI: Mkt bättre tryck i Offensiven iaf! Hensick verkar trivas med smågrabbarna! :-)
Men defensiven känns inte hundra. Men men. :-)
Men defensiven känns inte hundra. Men men. :-)
Sv: Modo - Leksand
Toshihiro Kaiwa: Förutom den gången Spina åkte ut då backen pinchar vansinnigt så det blir ett två mot ett-läge har det sett ok ut. PP som vanligt mindre bra, men kan man kontra in ett mål där är det såklart skönt.
« Föregående · 1603912