Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky: Min termometer gick från 36 i solen till 34 i skuggan (fast på en soldränkt balkong) alldeles nyss.

27 grader har jag INNE i lgh:n dock. *puh*