Inlägg: 1279967
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Luleå 100921
MorganaLefaey: Ärligt. Vem kan kolla detta? Finns ju ingen som står vid gränserna mot Norge o Finland o jag tvivlar att nån från Hockeyförbundet sitter i Niinimaas bil heller.
Kanske idioten Mikael Lundström kan skjutsa honom ett tag framöver?
Kanske idioten Mikael Lundström kan skjutsa honom ett tag framöver?
Redigerad kommentar
Sv: MoDo - Luleå 100921
MorganaLefaey: Han kanske kan få hoppa på M/S Helena i Husum och komma ut på internationellt vatten om han har tur?
Seriöst, det här agerandet håller riktigt låg nivå.
Seriöst, det här agerandet håller riktigt låg nivå.
Redigerad kommentar
"SÅ GÖR STJÄRNORNA
Janne Niinimaa kommer bo i Uleåborg, men bila till Luleå för träningar och hemmamatcher. Dessutom kommer han bland annat spela i bortamatchen mot Färjestad – och direkt efter matchen bila till Oslo. Han måste lämna Sveriges gränser före 23.59 – annars kommer artistkontraktet träda i kraft tidigare än Luleå Hockey planerat."
Så nog bör man fundera lite på hur man lyckas ta sig ut ur landet på 2,5h från Övik en tisdagskväll.