Inlägg: 1310753
Svarskommentarer
Sv: J18
supertrött: En de går ju att se på eliteprospects genom att se hur många matcher de spelade de olika säsongerna. En klar fördel med dåtidens seriesystem var ju att det i MoDos läge var lätt att matcha in juniorer efter jul eftersom de som skulle ramla ned i kvalsystemet redan hade gjort det.
Sv: J18
supertrött: Jag minns inte hur man matchade in Salle men det var egentligen först som senior 93/94 som han fick sitt genombrott med 23 poäng. På de två tidigare två säsongerna och totalt 53 matcher hade Salle gjort totalt fyra poäng.
Forsberg/Näslund/Wernblom satte något rekord på våren 91 med tidernas yngsta kedja i elitserien.
Forsberg/Näslund/Wernblom satte något rekord på våren 91 med tidernas yngsta kedja i elitserien.
Men hur matchade man in t.ex. Salle ?