+ 1
Inlägg: 1348695
Svarskommentarer
Sv: Hur gör Foppa?
Poffa: Ja, jag håller verkligen med. Inget Kalle Anka-firande med en blomsterkvast och en nyckelring från Elvy.
Slå på stort och gör det proffsigt och FÖR GUDS SKULL!!!111 - ingen inblandning av Hasse Andersson!
Slå på stort och gör det proffsigt och FÖR GUDS SKULL!!!111 - ingen inblandning av Hasse Andersson!
+ 1
Bittesehr: Det är verkligen tårar i ögonen på mig. Det syns hur besviken Peter är och det är trist att en sådan framgångsrik karriär är över.
Nu vill jag se ett sjuhelvetiskt hyllande av Peter i samband med någon hemmamatch för Modo. Det ska minst vara i samma klass som det Näslund fick i Vancouver. Det här är den största ambassadör Örnsköldsvik haft och vi som haft äran att följa hans karriär ska vara oerhört stolta.