Inlägg: 1403642
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - AIK 2011-09-22
Sawchuk: Dagens målvaktsspel är så tråkigt att jag tror jag kräks! Dags att krympa utrustningen med typ 50%
Lehtivuori är grymt bra på att inte träffa mål!