Inlägg: 1403637
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - AIK 2011-09-22
Berka: Att vi ligger under nu är ett resultat av dålig inställning. AIK gör verkligen ingen bra match. Men de behöver inte förta sig för att hålla MODO ifrån kassen. Sen har de tagit tillvara på de bjudningar som kommit.
Kom igen nu Modo jävla tattargäng, hemmaplan å allt!!
Ta tag i detta nu, vi SKA slå aik hemma !!!!!!