Berka: Att vi ligger under nu är ett resultat av dålig inställning. AIK gör verkligen ingen bra match. Men de behöver inte förta sig för att hålla MODO ifrån kassen. Sen har de tagit tillvara på de bjudningar som kommit.
Inlägg: 1403643
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - AIK 2011-09-22
spud: Inställningsproblem, ja då bör väl US skälla ut flickorna efter noter och mixa om i laget!