Berka: Ingen av dem syns i några positiva sammanhang iaf.
Inlägg: 1403631
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - AIK 2011-09-22
spud: Men hellvete..... Varför har vi så sjukt svårt mot AIK??
Kom igen nu Modo jävla tattargäng, hemmaplan å allt!!
Ta tag i detta nu, vi SKA slå aik hemma !!!!!!
Kom igen nu Modo jävla tattargäng, hemmaplan å allt!!
Ta tag i detta nu, vi SKA slå aik hemma !!!!!!