Berka: I dag har HS varit betydligt bättre än Schremp...
Inlägg: 1403648
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - AIK 2011-09-22
Sawchuk: Ofan då måste schremp blivit kass eftersom HS varit sämst i Modo de 6 senaste matcherna