Sawchuk: Ofan då måste schremp blivit kass eftersom HS varit sämst i Modo de 6 senaste matcherna
Inlägg: 1403653
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - AIK 2011-09-22
Berka: Schremp ser ut som den där urtrötta arbetskamraten som fick ansvaret att ta hand om praon i en vecka ungefär men är tokless efter 3 dagar.
Sv: MODO Hockey - AIK 2011-09-22
Berka: HS har inte varit sämst idag, tycker jag i varje fall. Vad tycker ni andra?