Berka: HS har inte varit sämst idag, tycker jag i varje fall. Vad tycker ni andra?
Inlägg: 1403657
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - AIK 2011-09-22
Sawchuk: I andra och tredje kedjan är alla lika bleka, tycker jag. Bortsett Nyström som blixtrar till ibland.
Redigerad kommentar