Berka: Schremp ser ut som den där urtrötta arbetskamraten som fick ansvaret att ta hand om praon i en vecka ungefär men är tokless efter 3 dagar.
Inlägg: 1403659
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - AIK 2011-09-22
spud: Skulle jag oxå vara om jag kom hit från USA och fick spela med madsen och HS !