Inlägg: 1403743
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - AIK 2011-09-22
Nikki Nine:
Vad gör Skröder som gör att han förtjänar en plats i första då? Totalt jävla osynlig förutom då han skjuter sitt patenterade slagga från långt håll ur dålig vinkel.
Vad gör Skröder som gör att han förtjänar en plats i första då? Totalt jävla osynlig förutom då han skjuter sitt patenterade slagga från långt håll ur dålig vinkel.
Tycker att Uffe ska satsa på att ge speltid åt spelare som visar att de vill vara med och tycker det är roligt att spela. Spelare som Nyström och Hedman. De förtjänar 19 minuter i speltid mer än vad Henrik Samuelsson gör.
Samuelsson ja. På ett sätt tycker jag att man måste få vara en junior och göra misstag. Man kan inte begära lika mycket av juniorerna. Samtidigt är det tydligt att han inte riktigt är redo för att spela så mycket än.
Om Dicken är tillbaka på lördag hade jag nog ställt upp såhär:
Skröder-Sundström-Danielsson
Axelsson-Schremp-Madsen
Nyström-Andersson-Hannula
Hedman-Forsberg-Samuelsson