Inlägg: 1403753
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - AIK 2011-09-22
Sawchuk:
Den kedjan har ju visat sig fungera. Även idag var det bästa kedjan (säger inte mycket, jag vet). Vet inte vem du hellre spelar där?
Den kedjan har ju visat sig fungera. Även idag var det bästa kedjan (säger inte mycket, jag vet). Vet inte vem du hellre spelar där?
Vad gör Skröder som gör att han förtjänar en plats i första då? Totalt jävla osynlig förutom då han skjuter sitt patenterade slagga från långt håll ur dålig vinkel.