Inlägg: 1403818
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - AIK 2011-09-22
Berka:
Du har faktiskt en poäng. På de fem säsonger som MoDo har spelat i Swedbank/Fjällräven, har de hamnat högre upp i bortatabellen tre gånger. Och nu har de redan två förluster på hemmais.
Det skulle nog behövas mer publik på matcherna, men det lär ju inte inträffa så länge den nuvarande marknadsavdelningen sitter kvar...
Du har faktiskt en poäng. På de fem säsonger som MoDo har spelat i Swedbank/Fjällräven, har de hamnat högre upp i bortatabellen tre gånger. Och nu har de redan två förluster på hemmais.
Det skulle nog behövas mer publik på matcherna, men det lär ju inte inträffa så länge den nuvarande marknadsavdelningen sitter kvar...
Sv: MODO Hockey - AIK 2011-09-22
Berka: Nu är det mycket försköning och lite verklighet. Kempis har haft en central roll i MODOs historia, men att få det till att MODO inte gjorde dåliga matcher och hade bedrövliga säsonger där visar på stor okunskap.
+ 2
Skitsamma jag är förbannad på att vi aldrig kan dominera på hemmaplan!
Är detta för att vi med så mycke nya spelare år efter år och ändå bara spelar 1 hemmamatch på försäsongen?
Verkar inte finnas ett dugg vinnarkänsla i vår Borg!
Inte som på kempistiden då alla hatade att spela i kempis!
Vi är ett säckgäng hemma och ofta oxå borta