Bad_Brett: Det ser inte bra ut inför derbyt med alla backskador. Vi behöver poängen mer än Tikarna, men då poäng inte är behovsprövade så måste de tillspelas. Vi får helt enkelt förpassa vårt försvarsvarsspel helt till offensiv rinkhalva.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte