Inlägg: 1528672
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey – Brynäs 121019 kl 19:00
Berka: Nä, det kan jag hålla med dig om. Själv försöker jag göra snyggare personangrepp :-)
Zappaholic: Jag skyller aldrig på domaren å det var längesedan jag såg någon här göra det.
jo klart det ska vara trachtalk men då ska det vara på en bra nivå, komma in å peka ut nåns lag spelare för att vara ovacker är väl knappast en nivå som passar här?