Berka: Nä, det kan jag hålla med dig om. Själv försöker jag göra snyggare personangrepp :-)
Inlägg: 1528678
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey – Brynäs 121019 kl 19:00
Zappaholic: Jo men då äre ju som det ska vara, det är ju det som är tjusningen, precis som modo timrå hållit på med här i många år =)