Berka:På swehockey stod det att matchen börjar 18:30, så jag tror på 18:40. Verkar lite långsökt att den skjuts fram en halvtimme.
Inlägg: 1545176
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey – Warulfven F.C. 2012-12-30 18:40
J F K: Kempe tillbaka, undrar hur de nu formerar kedjorna, som tidigare? Såg ju så väldigt bra ut sist. Hoppas Nagy börjar hitta målet, där finns ju ytterligare potential.