Modoante: Man tror knappt de e sant! Bra lag ska ha TUR?? Fy faen.
Inlägg: 1553360
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
zigge: När laget går bra, häcklar man andra lag, spelare och bråkar med andra., När laget går kräftgång så häcklar man egna spelarna och bråkar med varandra.
Det är sannerligen inte lätt att vara Brynäsupporter.
+ 1