+ 1
Inlägg: 1553563
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka:
Så sant, det är underhållande läsning.
Men tänk på att det faktiskt kunde vara ännu värre ändå....
zigge: När laget går bra, häcklar man andra lag, spelare och bråkar med andra., När laget går kräftgång så häcklar man egna spelarna och bråkar med varandra.
Det är sannerligen inte lätt att vara Brynäsupporter.