+ 1
Inlägg: 1574772
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
McFire: I mitt mail till domarbasen så tog jag upp detta som jag oxå upplevde det som ett problem, han svarade kort att dom jobbar efter en modell som dom har och vi borde se resultatet inom några år.
Elitserien kommer att tappa både publik och attraktionskraft hos spelare allt eftersom framöver pga det, garanterat.
Domarna har noll pondus och ingen respekt från spelare eller ledare finns kvar, det är med andra ord kört för de som idag dömer serien, helt kört.