McFire: I mitt mail till domarbasen så tog jag upp detta som jag oxå upplevde det som ett problem, han svarade kort att dom jobbar efter en modell som dom har och vi borde se resultatet inom några år.
Inlägg: 1574775
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: "standard" svaret han skickade till dig ger jag inget för måste jag säga, det var väl mer eller mindre precis det svaret man kunde vänta sig, dvs kort, enkelt och innehållslöst.