Berka: "standard" svaret han skickade till dig ger jag inget för måste jag säga, det var väl mer eller mindre precis det svaret man kunde vänta sig, dvs kort, enkelt och innehållslöst.
Inlägg: 1574786
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
McFire: Ja jag hade inte direkt trott att han skulle svara" ja fan vi har problem, å vi vet fan inte vad vi ska göra" ;-)
Nä det var ett standardsvar, men frågan är om det är sant eller om det vara var något han sa?!
Kul att A Forsberg är här på 3 år
Nä det var ett standardsvar, men frågan är om det är sant eller om det vara var något han sa?!
Kul att A Forsberg är här på 3 år