+ 1
Inlägg: 1606859
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: han har väl typ gjort 5 mål sen utlåningen+ ett gäng ass
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Nu när Svensson är uttalad förstamålvakt ser han lite sämre ut? Saik chanslösa mot Växjö och torskar 0-6. Står sig nu resultaten blir det rätt bra avstånd mot Aik, Hv och Örebro.
Kul att se Robertsson bitter (som vanligt) i intervjun.
Kul att se Robertsson bitter (som vanligt) i intervjun.
+ 2
J F K:
Lill-Nyllet stod för ett hattrick idag. Är nog viktigt för en sådan spelare att komma igång med poängproduktionen på allvar.