Inlägg: 1606956
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle:hehe, å vart e "hem" för den hönsjuke?? :-)
Nåt allvarligt fel i HS, ingen har skrivit ens i BIF's forum på massor av minutrar? Vinterkräksjuka?
Berka: Skicka hem tjockisen...