Inlägg: 1608489
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2013/2014
Berka: Det är absolut inte omöjligt, men jag menar att det är oerhört svårt. Bara för att man satsar på juniorerna innebär inte automatiskt att det genererar spelare som är bra nog osv, man kan få skador och det finns obegränsat ned parametrar att ta hänsyn till.
Inte ens ett lag som HV som vann A-jun SM och har den trognaste publiken i SHL visade sig immuna:) Nu hade de väldigt mycket pengar på banken, men den här säsongen kostar nog stora summor pengar...
Inte ens ett lag som HV som vann A-jun SM och har den trognaste publiken i SHL visade sig immuna:) Nu hade de väldigt mycket pengar på banken, men den här säsongen kostar nog stora summor pengar...
Svårt ja, omöjligt nej