Sv: SHL-premiär Örebro - MoDo torsdag 17/10

Monno: Blev förvånad att det såg ut så här i försvaret, pratade man inte om att försvara aggressivt med hög press igen?

Håller med, det såg väldigt långsamt och segt ute på isen.

Redigerad kommentar