Inlägg: 1712012
Svarskommentarer
Sv: HV71 - MoDo, LÖRDAG 21 NOVEMBER 16:00
dempa: Tvärtom blev jag oerhört mobbad så jag känner igen sådana personer. Det började förrsten med att jag försvarade ett par killar som blev mobbade och då fick jag gänget emot mig. De mobbarna tycrkte att det var roligt att racka ned på de som har det tyngst.
Misstänker att du var den i skolan som fick massan att vända sig mot de du inte gillade, en mobbare av rang.