+ 1
Inlägg: 1727204
Svarskommentarer
Sv: Rögle - MoDo, TISDAG 16 FEBRUARI 19:00
Robin Ztorken L: Heshka är riktigt bra tycker jag och såklart Thomas. Inte tycker jag att Nordamerikanerna är sämre än många av de svenska spelarna. Sämst är Olofsson som verkar helt borta.
Sv: Rögle - MoDo, TISDAG 16 FEBRUARI 19:00
Robin Ztorken L: Kan inte laget för första gången iår knäppa oss bittra supportrar på näsan och vända en sån här match. det vore ju fränt.
+ 1
Dom är osynligare än spöken