1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 508094 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1727204

Sv: Rögle - MoDo, TISDAG 16 FEBRUARI 19:00
modomille: Är det någon som är med överhuvudtaget? Skulle inte dom bära detta lag...
Dom är osynligare än spöken

Svarskommentarer

Sv: Rögle - MoDo, TISDAG 16 FEBRUARI 19:00
Robin Ztorken L: Heshka är riktigt bra tycker jag och såklart Thomas. Inte tycker jag att Nordamerikanerna är sämre än många av de svenska spelarna. Sämst är Olofsson som verkar helt borta.

Sv: Rögle - MoDo, TISDAG 16 FEBRUARI 19:00
Robin Ztorken L: Kan inte laget för första gången iår knäppa oss bittra supportrar på näsan och vända en sån här match. det vore ju fränt.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB