{5647}: VO är väl skärrad efter alla rubriker han skapat, har väl säkert fått höra ett och annat från kompisar med.
Inlägg: 1727209
Svarskommentarer
Sv: Rögle - MoDo, TISDAG 16 FEBRUARI 19:00
Sven Tuta: Kvalet kommer inte bli roligt. Man har ju bevisligen stora problem att vinna matcher mot likvärdigt motstånd. Dessutom verkar svarten ha värvat enligt devisen sämst när det gäller även om han trodde motsatsen.
+ 1